Gå til innhold

Hva er fordelen med Boxed?


movieman666

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kanskje dette er litt 'antikk' da jeg kjøpte mitt hovedkort og prosessor ifjor sommer, men her kommer det alikavel:

 

har P4 2.0 GHZ Boxed + Asus P4S533

 

har lest om folk som har overklokket dette til 2.9 GHZ, selv med boxed vifte. tviler på at dette er noe vanlige dødelige får til, men det viser at det er mulig å overklokke endel selv med boxed cpu.

Lenke til kommentar
Hvis du skal klokke er det lurt å kjøpe en ikke boxed, men skal du klokke så kan det være greit å kjøpe boxed

Boxed funker fint til overklokking hvis du klarer å holde en noenlunde lav kabinett-temp. Jeg kjørte en 2.53 @ 3.02 HELT stabilt boxed. Temperaturen var ikke avskrekkende heller.

Lenke til kommentar
Hvis du skal klokke er det lurt å kjøpe en ikke boxed, men skal du klokke så kan det være greit å kjøpe boxed

Boxed funker fint til overklokking hvis du klarer å holde en noenlunde lav kabinett-temp. Jeg kjørte en 2.53 @ 3.02 HELT stabilt boxed. Temperaturen var ikke avskrekkende heller.

 

Jeg 'kjørte' en 2.53 @ 3.02 .... skjedde det noe med prossesoren eller har du en annen nå? :rofl:

Lenke til kommentar
kanskje dette er litt 'antikk' da jeg kjøpte mitt hovedkort og prosessor ifjor sommer, men her kommer det alikavel:

 

har P4 2.0 GHZ Boxed + Asus P4S533

 

har lest om folk som har overklokket dette til 2.9 GHZ, selv med boxed vifte. tviler på at dette er noe vanlige dødelige får til, men det viser at det er mulig å overklokke endel selv med boxed cpu.

 

har kjørt cpu'n i signaturen på 2880 på 1,65v med boxed vifta, spillte 10 min ut2k3, funka fett det :) gjør seff ikke det til vanlig, fikk jo 2x36db vifter istedenfor 2x20db - og forskjellen er mellom å ikke høre dem eller å lure på hvem som satte støvsugeren i maskinen min :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...