Gå til innhold

Omtale av Team Fortress 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er ingen gamer og har et dumt spørsmål:

 

Hvis jeg kjøper team fortress 2 fra steam, må jeg ha HL2 fra før, eller er det en standalone installasjon? Har ikke steamkonto fra før.

 

Team Fortress 2 krever bare seg selv for å spilles. Først installerer du Steam fra www.steampowered.com. Når du så har kjøpt og lastet ned TF2 for $29.95, er det bare å gønne løs :)

Endret av EmmJay
Lenke til kommentar
Har rimelig slapp pc (xp2800+, 2gb ram, 9600pro fbe), så vet ikke om jeg vil kunne ha noe glede av de andre spillene...

 

 

Du kan kjøre de andre spillene med lave settings... HL2 med Ep1 og Ep 2 er en sikker vinner..

 

Med dagens lave $ kurs..... er spillene latterlig billige...

Lenke til kommentar

Digger Team fortress 2. Beste multiplayer fps jeg har spilt siden Battlefield 1942.

Elsker spy classen. Er deilige og backstabbe flere folk etter hverandre. Eller virre rundt som en mus og putte ut zappers på turrets. Enginersa blir som regel helt oppslukt av å holde turrete i live så man kan bare fortsette å putte på sappers

Men ingenting er bedre enn å drepe en medic etter at han har healt deg.

 

Orange Box burde være et must buy for alle gamere. En utrolig bra pakke.

Lenke til kommentar
Digger Team fortress 2. Beste multiplayer fps jeg har spilt siden Battlefield 1942.

Elsker spy classen. Er deilige og backstabbe flere folk etter hverandre. Eller virre rundt som en mus og putte ut zappers på turrets. Enginersa blir som regel helt oppslukt av å holde turrete i live så man kan bare fortsette å putte på sappers

 

Jeg bruker å slå vilt rundt meg med skiftenøkkelen når jeg tar vekk sappers, ender som regel med 1x spion død uten at jeg engang så han :grin:

Lenke til kommentar

Personlig lot jeg meg ikke imponere særlig av TF2. Husk at dette er en oppfølger til TF og det bringer inn svært lite nytt, praktisk talt bare ny grafikk. Det er tom. fjernet funksjoner som feks. granater, noe som var svært morsomt å bruke i TF. Det virker som alle som mener dette er "genialt" ikke er særlig oppdatert og ikke engang har spilt originalen.

Den opprinnelige planen for TF2 viste mye mer potensiale og lå an til å bli noe virkelig stort.

At TF2 i sin nåværende form nesten tok 10år(!) å få ut er rett og slett svært lite imponerende.

Lenke til kommentar

Jeg er enig med Vice etter å igjen testet TFC. Det er et stort tap at så mange våpen er fjernet og særlig at granater er borte. Spillet er også seriøst endret etter at haglene har fått en så kraftig boost. Det er rett og slett ikke rett når scout med hagle er omtrent likeverdig med alle de andre klassene bortsett fra HW. Det er også veldig trist at alle servere der ute kjører med team attack av som tar en veldig stor del av det å være spy bort. I TFC hadde du både armor og HP hvor team attack gjorde skade på armor men ikke HP. Dette gjorde at du ikke kunne sette en kule i alle med samme farge som deg for å teste om de var spies. Det gjorde også at du som medic ikke kunne holde noen i 100% men bare 66% som var mengden HP av det totale livet.

 

Vice: Det eneste jeg har fått med meg at TF2 har fått som var planlagt i forige årtusen er innebygget stemmekommunikasjon.

Lenke til kommentar

Det var granater med i beta'n...

Men dei tok dei bort.

Blei litt for ivrig brukt.

 

Trur neppe at dei har vore aktiv utvikling på dette spelet i 10 år, men dette spelet er ikkje for alle.

Alle skal ikkje like dette spelet.

Det er mange spel eg ikkje liker, men dette liker eg, det var fantastisk! Genialt gjennomført!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...