Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
It's been a while since our last update, but here's a great one for you..

 

The producers of Fox's "24" are developing a two-hour "prequel" to the upcoming seventh season of the real-time thriller.

 

The movie, designed to bridge the two-year gap between Seasons 6 and 7, is targeted to air in the fall, leading to the show's January return.

Kilde: 24fans.net

nice , gleder meg til å se den hvertfall :)

Lenke til kommentar

Bedre enn ingenting i hvertfall. Regner med at det blir en film som blir spilt inn helt fra starten av, og ikke satt sammen av det som allerede er filmet av sesong 7, noen som veit? :hmm: Hvis sistnevnte er tilfelle vil jo det ødelegge sesong7 litt om de ikke har kommet opp med et nytt plot eller noe.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Denne skal jo ikke komme på kino, den skal sendes på tv. Og jeg regner med at den også blir sendt på tv i Norge etterhvert. :)

Aha, misforstått jeg da. Og jeg som hadde planer om å møte opp i dress og slips på 24-kinopremiere :D

 

Men da bør jo TV2 også sende denne filmen ganske raskt etter USA, slik at vi også får nyte den på tv. Får ta å sende en mail til TV2 og høre om de har lagt noen planer..

 

Håper også at filmen kommer på blu-ray, så skal den plasseres rett inn i 24 samlinga :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvorfor ikke kino? Mye bedre det :)

Uansett den MÅ komme på DVD eller Blu-Ray, for den skal jeg ha i samlinga mi å.

 

MÅ HA ISKREMEN MED SJOKOLADE!!!! PAPPA!

 

Damm. En tv-film er en tv-film. Ikke en kinofilm. Tror ikke produsentene bryr seg en døyt om kinogjengerne når 24 er en tv-serie og når det trossalt er en film som skal fylle et plotthull mellom sesong 6 og 7 så vil de da sende den på tv for å gi dette til de som har sett på serien gjennom mange år, nemlig tv-seerne.

 

Skulle 24 hatt en kinofilm så måtte de hatt et plott i en evt. kinofilm som var for de som ikke har sett serien og. Å da passer plotthullet mellom sesong 6 og 7 veldig dårlig.

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke kino? Mye bedre det :)

Uansett den MÅ komme på DVD eller Blu-Ray, for den skal jeg ha i samlinga mi å.

 

MÅ HA ISKREMEN MED SJOKOLADE!!!! PAPPA!

 

Damm. En tv-film er en tv-film. Ikke en kinofilm. Tror ikke produsentene bryr seg en døyt om kinogjengerne når 24 er en tv-serie og når det trossalt er en film som skal fylle et plotthull mellom sesong 6 og 7 så vil de da sende den på tv for å gi dette til de som har sett på serien gjennom mange år, nemlig tv-seerne.

 

Skulle 24 hatt en kinofilm så måtte de hatt et plott i en evt. kinofilm som var for de som ikke har sett serien og. Å da passer plotthullet mellom sesong 6 og 7 veldig dårlig.

Så du sier at TV-seere ikke kan se den på kino?

 

Neida, enig med deg.. Den skal sees av meg i hvert fall.. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...