Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Hehe, du begynner å synke lavere å lavere, og trekker tilbake dine argumenter.... ;)

Men jeg er selvsagt enig i at PB ikke er det mest varierte, men det er også pga at det rett og slett er umulig, praktisk talt. Dog 24 og Spesielt Lost, har stooore mulighet for det. Skjønner ikke hvorfor lost gjør om litt...

 

Hva nøyaktig er det jeg har trukket tilbake? Og hva i all verden mener du Lost må gjøre om? Fansen er jo storfornøyd for tiden, det kan man ikke akkurat si om Prison Break.

Øhh, du hadde flere argumenter før, noe jeg har bortforklart, og du ikke har klart å svare på, ihvertfall ikke kommet med noe lurt tilbake. ;)

Jeg er ikke en filmprodusent, som vet hva som må gjøres om, det er helt greit å se på, det er ikke bortkastet tid, for all del, ser gjerne fortsatt på det, men det er mer spennende ting som skjer.

Fansen, hvem er fansen egentlig? Er det fansen på lost sine hjemmesider, lost.com som er fornøyde (Ikke ta dette bokstavlig talt, biledlig sagt). Det er vell ikke en stor overaskelse, alle som er medlmer på united.com (Fotball) heier på dem (ihvertfall 99 prosent), og det er naturlig at de liker det dem ser. :yes:

Derimot, så er det mye mye mer Fans som ikke skriker ut hva dem synes om Lost og 24, og det er de som utgjør den største seer andelen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke argumenter er det jeg ikke har svart på? Det er jeg som har skrevet lange innlegg hvor jeg har maltraktert argumentasjonen din, mens du har kommet med små intetsigende kommentarer.

 

Når jeg snakker om fansen av serien, henviser jeg først og fremst til de som virkelig følger med. Det er selvfølgelig en litt vag definisjon, men det finnes de som er litt mer engasjerte, de som aldri går glipp av en episode, de som leser litt rundt historien og karakterene, de som var der helt fra begynnelsen av. Altså de som vet hvordan showet er og skal være.

 

Og jeg spørr deg igjen, hvordan er Lost og 24 mindre variert enn Prison Break?

Lenke til kommentar
Hvilke argumenter er det jeg ikke har svart på? Det er jeg som har skrevet lange innlegg hvor jeg har maltraktert argumentasjonen din, mens du har kommet med små intetsigende kommentarer.

 

Når jeg snakker om fansen av serien, henviser jeg først og fremst til de som virkelig følger med. Det er selvfølgelig en litt vag definisjon, men det finnes de som er litt mer engasjerte, de som aldri går glipp av en episode, de som leser litt rundt historien og karakterene, de som var der helt fra begynnelsen av. Altså de som vet hvordan showet er og skal være.

 

Og jeg spørr deg igjen, hvordan er Lost og 24 mindre variert enn Prison Break?

du har svart på alle argumentene mine, men med tilbaketrukken argumentasjon, altså at du er delvis enig... ;) :!:

Uansett, jeg svarer deg igjen!: Lost, det konseptet går ut på er å gå rundt på en øy og prøve å finne en eller annen fyr som kan hjelpe dem å komme tilbake, Jeg aner ikke hvilken Sesong dem er på, men det begynner å bli et par for mange.

Dessverre så er ikke de som er mest Ihugget Lost/24-fan, mengden av publikumere, det er de som ser på jevnlig, altså mannen i gata.

 

 

ja, det er kanskje litt overfladisk, men det er derfor folk begynner å vende ryggen...

Lenke til kommentar
du har svart på alle argumentene mine, men med tilbaketrukken argumentasjon, altså at du er delvis enig... ;) :!:

 

Hvor har jeg gjort det?

 

Uansett, jeg svarer deg igjen!: Lost, det konseptet går ut på er å gå rundt på en øy og prøve å finne en eller annen fyr som kan hjelpe dem å komme tilbake, Jeg aner ikke hvilken Sesong dem er på, men det begynner å bli et par for mange.

 

Og som jeg har sagt tidligere , så har du misforstått konseptet rundt Lost. Det handler ikke om å bli reddet, ettersom vi allerede vet hvem som faktisk har kommet tilbake er. Og det begynner ikke å bli for mange sesonger, ettersom vi mangler svar på tonnevis av spørsmål og mange historier ikke er fullførte.

 

Dessverre så er ikke de som er mest Ihugget Lost/24-fan, mengden av publikumere, det er de som ser på jevnlig, altså mannen i gata.

ja, det er kanskje litt overfladisk, men det er derfor folk begynner å vende ryggen...

 

Kan du skrive ordentlig, fordi her skjønner jeg ikke hva du mener? Og du har fortsatt ikke svart på spørsmålet mitt.

Lenke til kommentar
du har svart på alle argumentene mine, men med tilbaketrukken argumentasjon, altså at du er delvis enig... ;) :!:

 

Hvor har jeg gjort det?

 

Uansett, jeg svarer deg igjen!: Lost, det konseptet går ut på er å gå rundt på en øy og prøve å finne en eller annen fyr som kan hjelpe dem å komme tilbake, Jeg aner ikke hvilken Sesong dem er på, men det begynner å bli et par for mange.

 

Og som jeg har sagt tidligere , så har du misforstått konseptet rundt Lost. Det handler ikke om å bli reddet, ettersom vi allerede vet hvem som faktisk har kommet tilbake er. Og det begynner ikke å bli for mange sesonger, ettersom vi mangler svar på tonnevis av spørsmål og mange historier ikke er fullførte.

 

Dessverre så er ikke de som er mest Ihugget Lost/24-fan, mengden av publikumere, det er de som ser på jevnlig, altså mannen i gata.

ja, det er kanskje litt overfladisk, men det er derfor folk begynner å vende ryggen...

 

Kan du skrive ordentlig, fordi her skjønner jeg ikke hva du mener? Og du har fortsatt ikke svart på spørsmålet mitt.

Ok, dette her er veldig stressende, jeg har annet å diskutere, enn kjiipe sesonger av Lost og 24... :roll:

Uansett....De mest ihuggede supporterne av Lost/24 er mange, men flesteparten som ser på 24/lost er de som er litt mer tilbaketrukken, altså de engasjerer seg ikke så jævli.

 

Jeg er dessverre ikke en film-produsent, men jeg er ikke av den som ikke får svar på hva som skjer.

Flere er enige med min oppfatning, altså at vi snart vil ha svar på hva som faktisk skjer....

Lenke til kommentar

"Dessverre så er ikke de som er mest Ihugget Lost/24-fan, mengden av publikumere, det er de som ser på jevnlig, altså mannen i gata"

dette er ordentlig norsk.

Ihvertfall, det jeg mente er:

De som følger med mest, og ikke har annet å gjøre, er ikke de som KUN er publikumere/seere. Men flesteparten av Seerne er de som følger med jevnlig.

Lenke til kommentar
Ja, det blir ikke noe Jack Bauer i år. Kjipt ja, men se det på den lyse siden. Nå får skribentene og produsentene et helt år på å skrive og lage en fordømt god sesong.

 

Joda, da regner jeg med at sesongen blir bedre en vi forventer. Er det mulighet for at vi får se Sesong 8 i 2009 også da?

Hadde jo blitt hel krem om de f.eks sendte 24 utover vinter/vår også sesong 8 igjen i høsten/vinter 2009.

Lenke til kommentar

De har jo andre ting å sende på tv også da. De vil jo sende kontinuerlig, så da regner jeg med at vinter/vår er den beste tiden for fox å sende 24 på. Jævlig synd hvis det ikke blir noe av i år, men jeg klarer alltids å vente et år om det betyr at vi får en mye bedre sesong enn det som var planlagt, de burde jo kunne klare å finpusse en del på manuset blant annet nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...