Gå til innhold

24 Sesong 7 **Spoilerwarn** USA sendeskjema! Les 1 post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
FOX has scheduled a two-hour "24" telefilm to serve as a prequel to the Emmy-winning drama's long-delayed seventh season.

 

The network announced on Thursday (May 15) that the "24" special will air on Sunday, Nov. 23 from 8:00-10:00 p.m. ET. The extended episode will take place just a few months before the events of Season Seven, which will premiere in January 2009.

Enda noen måneder til tho men nå vet vi hvertfall når vi får den :)

 

kilde: tvrage

Lenke til kommentar

Tror dere TV2 har planer om å sende denne? I så fall bør de ikke sende den så veldig mye senere..

 

Tenker jeg faktisk tar å sender TV2 en mail og spør..

 

EDIT: Svar fra TV2:

 

Hei,

 

filmen du etterspør vil TV 2 mest sannsynlig vise.

Foreløpig ikke avklart når den eventuelt skal sendes.

 

 

Mvh

Informasjonsavdelingen TV 2

Hilde Hellebø

 

Ikke så mye info å få med andre ord, men men. Får håpe at de sender den før jul i alle fall..

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Eh... (spoiler for de som ikke har sett sesong 7 trailern)

 

Trailer til sesong 7 var ikke etter min smak, dessverre. Tony som skurk? Henter vi bare folk tilbake fra de døde nå plutselig? "Torture him if you have to!" joa. Hentet themet fra Die Hard 4, samt litt av det som skjedde i Die Hard 2. Tipper de hiver inn noen atombomber sånn mid-season for å dra det enda litt lengre :x

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noen som tror at vi kommer til å få en trailer for 24: The Movie?

 

Eller tror dere at de bare driter i det siden det kun er som ca. 3 episoder fra serien?

 

 

Jeg har forstått det slik at de skal lage sesong 7 og 8 først. Filmen har uansett ikke begynt filminga engang.

Filmen er en prequel til sesong 7 om jeg har forstått det rett? Den har premiere 23. November i år.

 

Eller har de gått så langt som at den tv-filmen som kommer 23. November bare er noe de har produsert i tillegg til den kommende 24 filmen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...