Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08


Anbefalte innlegg

Men har dere fått noe svar fra TG administrasjonen i det hele tatt? Slik som "vi skal tenke på det", eller noe sånt?

 

Eller har de rett og slett ikke svart?

 

EDIT:

Olanru: Jeg vil tro at det skal gå greit, siden hallen er såpass stor. Men liker de ikke ideen med denne overklokkingen, så får vi vel bare rigge oss til ute med et telt og noen bord?

*bedre temps for klokking, litt verre for oss av kjøtt og blod*

Endret av TuppenX2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
blir verre med strøm da....

 

Er det en "maks watt"-limit?

 

Du får 1A per plass, som omregnet til watt blir ca. 230w... :thumbdown:

 

 

@ apen ( :tease: ): Det vi håper på fra tg administrasjonen er et eget sted med ekstra strøm og lignende, som også har større plass en 80x60cm. Eller at vi får en rad eller en del av en rad der det er ekstra strøm, og hvor vi kan bruke større plass enn 80x60cm.

 

 

Men hvis vi ikke får noe slikt svar så blir det til at hver person kjøper seg så mange plasser han føler for, og setter enten meg eller olanru (skruff har endret navn) som seater. Vi vil da sørge for at alle sitter sammen.

Det er en løsning som er langt fra optimal, for rundt 20 overklokkere drar en god del strøm...

 

 

Så vi håper enda på det første svaret, og vi håper vi får et svar fra ledelsen snart, slik at vi får snakket med dem og kommer frem til en løsning som passer bra for oss (overklokkerene) og ledelsen ved TG08...

 

 

@ tuppenx2: vi regner med at de svarer før bilettslaget starter, noe annet ville jeg ha reagert på...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
HURA!

 

Jeg venter fortsatt på ledergruppen sin avgjørelse :-) Jeg kommer

tilbake til deg når jeg har fått en avgjørelse i saken :-)

 

yay, da vet vi at de har motatt meldingen og at den er sendt til ledergruppen, alt vi egentlig kan gjøre da er og vente... *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeppz

 

Da kan jeg meddele at jeg kan ha funnet en mulig leverandør av tørris, er en avdeling i hamar som står oppført hos aga.no som lokal leverandør av tørris. Må dog først sjekke prisene de har...

 

 

 

olanru du har pm...

 

 

 

EDIT:

 

Hvor mye tørris tror folket vi trenger, vi går ut ifra 80-100kg nå. Men trenger vi mer?

 

Ikke foreslå sinnsyke tall som 200kg og lignende, du må tenke på at alt skal fraktes til hallen. Og at vi må betale for tørrisen. Tørris er ikke gratis...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
jeg har fått tak i ca 10 Slot1 prosessorer, fra 233Mhz-500Mhz og 4 socket 370 FC-PGA (P3 800Mhz, Celeron 733Mhz, 850Mhz) og blir sponset med flere hovedkort

 

Jeg har et klokkevennlig slot1 hk... :whistle:

 

 

Så sant tørrisen på the eXperience ikke drepte det... ;)

 

Den på 233Mhz tror jeg er en genial klokker...

Lenke til kommentar

:devil:

 

OT:

 

Likte forresten spiller.no's reporter:P GEnail fyr...

Hallo, e du våken? Har du søvi godt:)

Håpern kommer på TG08 å:p

 

jeg kjøper hvertfall 2 plasser selv pluss fettern min.

Hvordan er det med at folk som "ikke" er der ?

la oss si at jeg seater for 3 stykker, 2 kommer da ikke...legger de merke til sånt?

 

det blir da om TG ledelsen sier nei

Endret av Olanru
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
:devil:

 

OT:

 

Likte forresten spiller.no's reporter:P GEnail fyr...

Hallo, e du våken? Har du søvi godt:)

Håpern kommer på TG08 å:p

 

jeg kjøper hvertfall 2 plasser selv pluss fettern min.

Hvordan er det med at folk som "ikke" er der ?

la oss si at jeg seater for 3 stykker, 2 kommer da ikke...legger de merke til sånt?

 

det blir da om TG ledelsen sier nei

 

 

Hvis du har seata for 3 stykker, og 2 stykker ikke kommer. Så vil ikke noen legge merke til det.

Men det er så sant de ikke refunderer biletteten. Men hvis de ikke refunderer biletten så kan du bruke plassen.

Lenke til kommentar

TESS (tørris) i Hamar er bare 2min med bil unna Vikingskipet så frakt blir vel ikke noe problem. Jeg vet ikke hva slags priser de har, men kan sikkert sjekke det i løpet av uka om ingen ringer dit før det. Det blir nok endel å betale på hver for tørris, regner med at prisen ligger rundt 40,-/kg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...