Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
grøsser på på tankene av hva min nye PC komemr til å treke ut av stikkontakta :p

 

 

Og med det tror jeg vi stopper strømdiskusjonene.

 

Ja, jeg er klar over at 1A er forferdelig lite, men vi håper på og finne en god løsning på dette problemet sammen med ledelsen ved TG08.

 

Vil dere fortsette og diskutere hvor lite strøm en får, må dere opprette en egen tråd til det. Dette er diskusjonstråden for overklokkingslaget på TG08, og ikke en tråd der vi snakker om hvor lite strøm vi i verste fall får.

 

 

Jeg håper det respekteres, jeg vil ikke la denne tråden skli helt av topic. :)

 

 

Og til alle som tror at en ikke kan ta med seg PC-er som trekker mer enn 230w på TG er det helt feil, det er strøm nok til alle pcene folk her har, ikke alle har load samtidig. Det er heller ikke en sikring på hver person som er på 1A, det er en på 16A som er fordelt utover et visst antall personer (er ikke sikker på hvor mange).

 

Det største problemet angånde strøm er nok faktisk ikke pcene, men fasekjølerene.

Så den løsningen vi håper på er at hvis vi må ty til "planB" (der vi sitter sammen med de andre deltagerene). Så får vi ledelsen til og slenge opp en ekstra 16A kurs der vi skal sitte.

 

 

Vennlig hilsen Pac-Man

Lenke til kommentar
deltaer er vel bannlyste de å...de drar jo godt 2A strøm så:p

2A 12V ja :p, ikke 230 :)

 

blir verre med strøm da....

jeg og noen på Polar Party (500 folk) hadde med oss rimelig heftig anlegg:

http://www.tb.no/article/20071005/NYHETER/710050025

Der er det også 1A pr plass, og vi dro LANGT over det :p, og 0 strømproblemer :)

 

EDIT: Men enig i det at det kan bli et problem, da overklokkere har en tendens til og dra med seg diverse fasekjølere og sånn :tease:

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
jeg har fått tak i ca 10 Slot1 prosessorer, fra 233Mhz-500Mhz og 4 socket 370 FC-PGA (P3 800Mhz, Celeron 733Mhz, 850Mhz) og blir sponset med flere hovedkort

 

Jeg har et klokkevennlig slot1 hk... :whistle:

 

 

Så sant tørrisen på the eXperience ikke drepte det... ;)

 

Den på 233Mhz tror jeg er en genial klokker...

 

Skal teste ut Slot1 hovedkortet jeg fikk.

 

Har 3 forskjellige revisjoner av 233Mhz, så den skal jeg nok få høyt =D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
fikk tak i et 370 HK på søndag...har ikke fått testa det enda...har ikke noen 370 cpu...men det skal bli gjort innen rimelig tid ;)

 

 

Gi meg navnet på det hket, jeg har 20-30 socket 370 cpuer liggende...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
du kan få navnet ikvell...HKe ligger i bilen til fattern

 

nydelig, for hvis det støtter tualatin prosessorer så vil jeg kunne ta en god del fine scores på hwbot...

 

Jeg tenker muligens på og ta WR på 1,4Ghz tualatin celeron, den er kun på 1818Mhz ifølge ripping.org

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
er det noen som har et s-370 kort som klokker bra? Har bare et halvveis ødelagt Chaintech hovedkort (klokker bra likevel).

 

 

Vi får vente og se hva apen sitt hovedkort heter, så skal jeg google det...

Lenke til kommentar

trur ikke det er noe serlig håp på detta HKet...jeg klarer ikke engang å finne navnet på det...har tatt det ut at kassa og studert det lenge...og et HK uten navn må da være grusomt stusselig

 

EDIT: funnet på undersiden QEC 5V0 94V0

googlet litt rundt...men finner bare tysk tull som jeg ikke skjønner (har 2er i tysk)

Endret av hYLeAPe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
trur ikke det er noe serlig håp på detta HKet...jeg klarer ikke engang å finne navnet på det...har tatt det ut at kassa og studert det lenge...og et HK uten navn må da være grusomt stusselig

 

let nøye ved pci slottene og ved ram slottene, der her jeg sett at de pleier og være, bunnen av hket kan du også lete...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ok?

ble stille her nå^^...

Har fått tak i 4 3 kilos isoporkasser til tørris:)

Hvor kjøper vi tørrisen hen da? TESS på hamar?

 

Ser slik ut nå ja, da det bare er 2min fra hallen... Det gjør transport mange ganger lettere...

 

økonom skulle sjekke prisene til helga en gang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...