Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har en ekstren harddisk som er ntfs, så hvis jeg skal koble den med en ps3 på jeg formatere den over til fat32 også kan jeg ikke bruke den som backup til større filer enn 4 gb? Er det riktig? Da må jeg kjøpe en til harddisk for å ha filmer på og en annen for og ha backup av større filer... Litt dumt at ps3 ikke støtter det da når den støtter blu-ray som er vell litt større enn 4 gb vil jeg tro... Kan det komme i en oppdatering, eller er det hardware greier?

Lenke til kommentar
jeg har en ekstren harddisk som er ntfs, så hvis jeg skal koble den med en ps3 på jeg formatere den over til fat32 også kan jeg ikke bruke den som backup til større filer enn 4 gb? Er det riktig? Da må jeg kjøpe en til harddisk for å ha filmer på og en annen for og ha backup av større filer... Litt dumt at ps3 ikke støtter det da når den støtter blu-ray som er vell litt større enn 4 gb vil jeg tro... Kan det komme i en oppdatering, eller er det hardware greier?

Det du kan gjøre er å formatere harddisken og dele inn i 2 partisjoner. Jeg har en 500 GB disk der jeg har delt inn i en partisjon på 10 GB og resten i en annen partisjon. Da er de 10 GB-ene i fat32 og jeg legger bare over filmer og musikk der om jeg vil kopiere over til PS3-en. Og så er resten NTFS. Det går forresten også an å konvertere fra NTFS til FAT32 uten å formatere. Bruk google for å finne ut hvordan. :)

Lenke til kommentar
PS Eye

Playstationeye.jpg

Playstation Eye er det nye kameraet til PS3. Det som er spesielt med kamerat er at det skal være ekstra bra på motion sensing, se hvordan du beveger deg osv. I tillegg bruker den et slags noise filter for å holde ute bakgrunnsstøyen i spill du bruker mic-en til. Pris foreløpig ukjent, lansering skal være i følge sony denne måneden(oktober).

Specs:

- 640×480 piksler @ 60 Hz

- 320x240 piksler @ 120 Hz

- Kobles til PS3-en over USB

 

Ekstrautstyret blir å få tak i den 7. november for 25 pund, skriver nettsiden Eurogamer.net. Den norske prisen er ikke annonsert, 25 pund er i underkant av 300 norske kroner.

Spillmagasinet

Endret av Stalking Hawk
Lenke til kommentar
To spørsmål.

1.Hvordan lager jeg PSN konto?

 

2. Går det ann å koble til PS2 memory-card i PS3'en?

 

3. Hvordan laster man ned oppdatering til spilla?

 

 

(har ikke lest i noen bruksanvisninger eller noe)

 

 

 

1.Hvordan lager jeg PSN konto? : Det gjør du på ps3en når du lager deg en bruker der, hvis jeg ikke husker feil. Eller så prøver du bare å logge deg på playstation store, å da får du spørsmål om du vil lagge en konto.

 

2. Går det ann å koble til PS2 memory-card i PS3'en? Ja ved hjelp av denne: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=27278

 

3. Hvordan laster man ned oppdatering til spilla? Enten ved å bruke oppdaterings tjenesten i spilla, eller via playstation store.

Endret av viuldriftking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...