Gå til innhold

Playstation 3 informasjonstråd - Oppdatert 19. juli 2008


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjapt spørsmål!

 

Har fiksa meg en PS3 nå (smart club hadde flere igjen). Men nå som jeg skulle til å oppdatere, så ville den bare laste ned 2.36..

Er det ikke 2.4 som er den siste? Hvordan får man evt lastet ned den? Når jeg går inn på systemoppdatering, så står det at siste version er instalert..

Lenke til kommentar

Ja, den nyeste windows media playern ;)

 

Syns den er greit oppbygget jeg :)

 

Kjapt spørsmål!

 

Har fiksa meg en PS3 nå (smart club hadde flere igjen). Men nå som jeg skulle til å oppdatere, så ville den bare laste ned 2.36..

Er det ikke 2.4 som er den siste? Hvordan får man evt lastet ned den? Når jeg går inn på systemoppdatering, så står det at siste version er instalert..

Sony har fryst den updaten ;)

 

Den har fått noen ps3 ødelagt og saves og sånt har blitt ødelagt ;)

 

Se her: http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article2046655.ece

Lenke til kommentar

trenger jo ikke bruke wmp11 får å streame.. er bare å gå inn ditt legge opp sheard folder eller hva det het og etter det trenger du ikke røre den.. trenger heller ikke være igang får at det skal virke på din ps3

 

syns det oppsettet var genialt enkelt, ellers liker jeg ikke wmp.. uoversiktlig osv.. og siden jeg har iphone så bruker jeg itunes til musikk avspilling på pc men går mest via ps3

Endret av BoC_SantaCruz
Lenke til kommentar
Så hvis jeg har en Mac og kun bruker iTunes, kan jeg fortsatt streame musikk da?

Kjøp medialink for 20 dollar. Er absolutt verdt det!

 

Done, men det kommer ikke noe lyd når jeg prøver å spille av en sang? :hmm:

 

Edit: Nå kommer det en melding "En DLNA protokoll feil (2104) har oppstått). Slik at man MÅ koble til med en nettverkskabel da?

Endret av EvenruD
Lenke til kommentar
Så hvis jeg har en Mac og kun bruker iTunes, kan jeg fortsatt streame musikk da?

Kjøp medialink for 20 dollar. Er absolutt verdt det!

 

Done, men det kommer ikke noe lyd når jeg prøver å spille av en sang? :hmm:

 

Edit: Nå kommer det en melding "En DLNA protokoll feil (2104) har oppstått). Slik at man MÅ koble til med en nettverkskabel da?

Nei, det skal fungere fint over trådløst. Har i hvert fall gjort det med alle mine program. Har du åpnet riktig port i routeren?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...