Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det jenta's ansvar at hun blir gravid?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, ta det som et vennlig tips. Det er ikke første gangen du legger til ting hele tiden.

 

Det må gå kommentere tingene du skriver uten at du skal gå helt i forsvarsposisjon og lage en stor diskusjon ut av det. Det nok ikke bare du som synes det er unødvendig.

9654806[/snapback]

 

 

selvsagt skal man få lov til å kommentere hva jeg skriver! hvorfor tror du jeg lagde denne tråden da? det jeg mener er at det virker litt som at du hakker på småting, som alle andre tilsynelatende skjønner, men ikke du.. :hrm: da blir jeg litt oppgitt skjønner du..

Lenke til kommentar
Er det mulig å holde denne tråden on topic?

9655210[/snapback]

 

 

jaja,ikke kom med den.. jeg må få komme med en respons da :roll: og er du som tok opp den misforståelsen der du ikke skjønte det alle de andre tydeligvis skjønte.. og da måtte jeg forklare det til deg,

 

men er jo bare å diskutere videre på tema siden du så gjerne vil tilbake ontopic..

Lenke til kommentar

hva f...? haha, det må jo ha vært tull?? og man burdte jo ihvertfall ha på seg kondom hvis man skal inn "der" da!! ÆSJ!! :ermm: er ikke det hovedgrunnen til at mange homofile får aids da? fordi de får så mye bakterier på tassen? :hmm:

 

edit: ja, var merkelig fremstilt, mener at det er jo skittent og de får jo masse basilusker på stanga, og stor aidsfare baki der.. har jeg hørt da...

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
hva f...? haha, det må jo ha vært tull?? og man burdte jo ihvertfall ha på seg kondom hvis man skal inn "der" da!! ÆSJ!!  :ermm:  er ikke det hovedgrunnen til at mange homofile får aids da? fordi de får så mye bakterier på tassen?  :hmm:

 

edit: ja, var merkelig fremstilt, mener at det er jo skittent og de får jo masse basilusker på stanga, og stor aidsfare baki der.. har jeg hørt da...

9655363[/snapback]

Hæ? hva faen?
Lenke til kommentar

Siden vi allerede er langt utafor temaet (siden vi snakker om hvor mye Melisma har fikk i seg igår, og hvordan menn får aids av andre menn) så spør jeg: Hvordan er regelsystemet dersom en mann og kvinne har sex og kvinnen blir gravid (de bruker ikke prevensjon) og kvinnen vil beholde barnet, mens mannen vil ikke. Må mannen da straffes i 18 år ved å betale barnebidrag (eller hva svarte det heter) til kvinnen? Eller hvordan er lovsystemet på det?

Lenke til kommentar
Siden vi allerede er langt utafor temaet (siden vi snakker om hvor mye Melisma har fikk i seg igår, og hvordan menn får aids av andre menn) så spør jeg: Hvordan er regelsystemet dersom en mann og kvinne har sex og kvinnen blir gravid (de bruker ikke prevensjon) og kvinnen vil beholde barnet, mens mannen vil ikke. Må mannen da straffes i 18 år ved å betale barnebidrag (eller hva svarte det heter) til kvinnen? Eller hvordan er lovsystemet på det?

9655664[/snapback]

Ja det må mannen. Kvinnen bestemmer over sin kropp og mannen er dømt til og betale barnebidrag i 18 år.
Lenke til kommentar
HERREGUD. Nå må du gi deg... Derfor homofile får aids.. er det mulig..

9655372[/snapback]

Hun er jo inne på noe da. :wee: HIV smitter lettere ved analsex grunnet større sjanse får småsår/rifter i slimhinnene der, pluss at slimhinnene der, i motsetning til de i skjeden, trekker ut væske av avføring, og er mer sårbare av den grunn også. Men det er altså penis i egen rumpe som øker sjansene for hiv-smitte, og ikke egen penis i andres rumpe. Endret av NgZ
Lenke til kommentar
Merker jeg en slags sarkastisk undertone?

Burde ikke da mannen kreve at kvinnen skal ta abort, eller ha mulighet til å melde seg ut som barnefar på papiret? Eventuelt ha krav på å treffe barnet ca like mye som mora?

9655707[/snapback]

 

 

som forklart tidligere, så hadde utallig mange gutter misbrukt dette tilbudet med å fraskrive seg ansvaret.. og mannen kan ikke kreve at dama skal gjøre noe med kroppen sin som hun ikke vil!

 

men det med å ha krav på å treffe barnet like mye er jo en annen sak da,, det går ann å få til...

Lenke til kommentar
som forklart tidligere, så hadde utallig mange gutter misbrukt dette tilbudet med å fraskrive seg ansvaret.. og mannen kan ikke kreve at dama skal gjøre noe med kroppen sin som hun ikke vil!

9655730[/snapback]

Men hvorfor skal kvinnen kunne kreve at mannen bruker sine penger (=arbeidstid=kroppen sin) på henne og hennes barn, dersom han vil si fra seg ungen?

 

red: I denne tråden med det treffende navnet "Selvbestemt abort - Et diskriminerende problem?" er forøvrig dette diskutert opp, ned og i mente. Jeg tror (merkelig nok :hmm:) ikke man ble enige i den tråden heller.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...