Gå til innhold

PC-spill siste tåret


Anbefalte innlegg

Har ikke hatt en god data på rundt ett til to år, og lurte på hva folk ville anbefalle meg å spille nå som jeg har fått skikkelig maskin. Har en liste hittil, si fra om det er store hull:

 

Ting som har blitt gitt ut lista:

 

Strategi:

 

Company of Heroes

World In Conflict

Alt nytt på Total War fronten

Silent Hunter

Making History

 

Skytespill:

 

F.E.A.R.

S.T.A.L.K.E.R.

Far Cry

Medal of Honor Airborne

Brothers in Arms

Ghost Recon

Hitman

Rainbow Six

Just Cause

 

Annet:

 

Oblivion

The Movies

 

Det jeg savner er et bilspill og et byggespill, type Cim City osv, men veit ikke hva som er bra der for tida. Er veldig keen på bilspill.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

legg til crysis på skytespill-lista;) kommer om sånn.. femti dager:P

 

sims 2 er jo et koselig byggespill, men ser du etter et i en litt støre skala kan jeg ikke hjelpe deg..

 

jeg synes ikke det finnes noen gode bilspill til pc for tiden.. de eneste jeg kan tenke meg til er verdt kronene er test drive unlimited og need for speed carbon, der førstenevte er klart best..

jeg kommer i alle fall til å vente spent på nfsprostreet:)

foresten så er civilization 4 et ganske hyggelig byggespill, ganske forvirrende i starten men, og kanskje litt for stort for de fleste, men det er da et byggespill

Lenke til kommentar

Var du fan av de første Command & Conquer-spillene, så er Tiberium Wars verdt å sjekke ut. Ikke genialt på noen måte, men bør fremdeles være fett for fans av serien, fungerte for meg.

 

Supreme Commander er must hvis du likte Total Annihilation.

 

Personlig likte jeg også Lord of The Rings: The Battle for Middle Earth II, selv om jeg aldri hadde trodd jeg kom til å gjøre det.

 

Når det gjelder S.T.A.L.K.E.R., gjør det sjæl en tjeneste å legg inn minimum patch 1.001 og en mod som heter S.T.A.L.K.E.R. Redux, gjør spillet ti ganger bedre. Float32 (www.thefloatingpoint.org) er det også mange som bruker, som forbedrer grafikken noe, personlig foretrekker jeg å spille uten den, liker grafikken godt som den er. Redux er mer gameplay-modifikasjoner, mange småting som utgjør en stor forskjell. Men noe grafikk-forandringer også, noen utbyttede lyder.

 

Skytespill... Du bør få med deg Bioshock og Prey. Likte også GRAW 1 og 2 for PC, men ser du har ført opp det. ArmA: Armed Assault om du liker krigs-simulator. Call of Juarez er et jævlig fett western-skytespill, FPS.

 

Dark Messiah of Might and Magic, FPS med RPG-elementer.

 

Lost Planet er verdt å spille gjennom.

 

Hva med Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent?

 

Syns det har vært svært dårlig med bra bilspill til PC i det siste.

Endret av BTK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...