Gå til innhold

Den Store Crysis tråden! :D


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nesten litt rart etter mine skyhøye forventninger greide faktisk spillet å levere ganske bra, hvis man ser bort i fra ytelsen og de tingene man ikke kan gjøre i multiplayer/dx9.

9622956[/snapback]

 

Ja, ufatterlig gøy å spille mp-delen, blir nok enda bedre å ta SP siden man har flere add-ons å kose seg med :wee:

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Nesten litt rart etter mine skyhøye forventninger greide faktisk spillet å levere ganske bra, hvis man ser bort i fra ytelsen og de tingene man ikke kan gjøre i multiplayer/dx9.

9622956[/snapback]

 

Ja, ufatterlig gøy å spille mp-delen, blir nok enda bedre å ta SP siden man har flere add-ons å kose seg med :wee:

9622976[/snapback]

 

Ja faktisk, og synes selve gameplayet var ganske bra også, ikke bare graffikken, som mange tror er "alt" med dette spillet..

Lenke til kommentar

Vet ikke om folk viste dette, men har du Vista kan du spille i Dx10 mode, hvis du åpner games folderen i start menyen så kan du høyre klikke på Crysis der og velge mellom om du vil launche dx9 eller dx10, vet ikke om dette har noe å si men du har vertfall en dx10 option der.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
hvilken da? dx9 eller dx10? lasta ned dx9 tror jeg, men har fortsatt samma problem. link?

9623058[/snapback]

 

Siden det står "error loading DLL: CryRenderD3D10.dell, error code 126" regner jeg med at du må reinnstlere DX10. For meg var det "D3D9" så jeg måtte innstlere DirectX 9 på nytt.

 

LINK

Lenke til kommentar
Vet ikke om folk viste dette, men har du Vista kan du spille i Dx10 mode, hvis du åpner games folderen i start menyen så kan du høyre klikke på Crysis der og velge mellom om du vil launche dx9 eller dx10, vet ikke om dette har noe å si men du har vertfall en dx10 option der.

9623137[/snapback]

 

Tviler på at det funker, men visst faen meg jeg prøve :)

Lenke til kommentar
Vet ikke om folk viste dette, men har du Vista kan du spille i Dx10 mode, hvis du åpner games folderen i start menyen så kan du høyre klikke på Crysis der og velge mellom om du vil launche dx9 eller dx10, vet ikke om dette har noe å si men du har vertfall en dx10 option der.

9623137[/snapback]

 

Tviler på at det funker, men visst faen meg jeg prøve :)

9623185[/snapback]

 

 

Jeg fikk launcha spillet og spilt liksom, er eneste modusen jeg har spilt i så langt, men om det er noe forskjell fra dx9 muligheten vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
hvilken da? dx9 eller dx10? lasta ned dx9 tror jeg, men har fortsatt samma problem. link?

9623058[/snapback]

 

Siden det står "error loading DLL: CryRenderD3D10.dell, error code 126" regner jeg med at du må reinnstlere DX10. For meg var det "D3D9" så jeg måtte innstlere DirectX 9 på nytt.

 

LINK

9623180[/snapback]

 

ahh, har prøvd google, men klarer ikke å få lasta ned via windows ender bare med at jeg må laste ned plugins og tull.....direktelink?

Lenke til kommentar
PÅ en måte funket det, på en annen måte funket det ikke.. fikk starta i DX10, men er jo ingen DX10 servere opp, så da hjelper det ikke så mye!

9623264[/snapback]

dx10 servere? DX10 er ikke aktivert i betaen, så det får du ikke brukt uansett...

9623318[/snapback]

 

nei tydligvis ikke, men rart dem skulle ha med "play in DX10" da..

Lenke til kommentar

Er det noen som kjører dårligere HW enn meg som det ikke lagger på?

Asus P5K-E/WIFI-AP, P35, Socket-775

Intel Core 2 Quad Q6600 2.4GHz

OCZ DDR2 2048MB Special Ops Edition

Western Digital 500GB S-ATA II 7200 RPM

XFX GF 8800 ULTRA XT 768MB DDR3

1360*768 i oppløsning, uten AA

Framedrops, lagg og alt sånt.

Det blir framedrops viss jeg løper fort å snur meg fort. Jjeeez

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut hvor konfig-fila for tastaturoppsettet og sånn er? Sliter med at "gå til høyre" er det samme som "gå ut/inn av", så hver gang jeg prøver å kjøre et kjøretøy til høyre, så hopper jeg ut av kjøretøyet... :dontgetit:

 

Har leita og leita i Crysis-katalogen uten å bli noe klokere...

Lenke til kommentar
PÅ en måte funket det, på en annen måte funket det ikke.. fikk starta i DX10, men er jo ingen DX10 servere opp, så da hjelper det ikke så mye!

9623264[/snapback]

dx10 servere? DX10 er ikke aktivert i betaen, så det får du ikke brukt uansett...

9623318[/snapback]

 

nei tydligvis ikke, men rart dem skulle ha med "play in DX10" da..

9623326[/snapback]

 

 

Altså jeg brukte "Play DX10" og har vært innom servere å spilt, funket fett, men derimot om denne "play dx10" er noe forskjell fra dx9 i denne betaen vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...