Gå til innhold

Den Store Crysis tråden! :D


Anbefalte innlegg

Må en betale for fileplanet eller finnes det et helt gratis medlemskap?

 

Edit: Er det "stengt" allerede??  :mad: kjipt

9624470[/snapback]

stengt og stengt, de ble vel fri for keys og dele ut tenker jeg :)

 

 

det kommer nok flere batch'er der de deler ut flere keys, sikkert med release4 av betaen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers vil jeg bare si til dere som lurer. Multiplayer gameplayet på dette spillet er helt utrolig! Imotsettning til det svært skuffende ET:QuakeWars, er Crysis en mer sannsynlig rival for Bf2 og cs/css når det gjelder clanspill.

 

min mening iaff :p

9624384[/snapback]

Enig der. Multiplayeren til Quake wars kan nok ikke matche Crysis, og ble nok en aldri så liten skuffelse generelt sett også.

Og at Crytek leverte/leverer så bra med tanke på de store forventningene er meget godt gjort. :thumbup:

Lenke til kommentar
Ellers vil jeg bare si til dere som lurer. Multiplayer gameplayet på dette spillet er helt utrolig! Imotsettning til det svært skuffende ET:QuakeWars, er Crysis en mer sannsynlig rival for Bf2 og cs/css når det gjelder clanspill.

 

min mening iaff :p

9624384[/snapback]

Enig der. Multiplayeren til Quake wars kan nok ikke matche Crysis, og ble nok en aldri så liten skuffelse generelt sett også.

Og at Crytek leverte/leverer så bra med tanke på de store forventningene er meget godt gjort. :thumbup:

9625547[/snapback]

Slenger meg på jeg jeg også.

 

Spillet har MYE muligheter når det gjelder lagspill i konkurransesammenheng.

 

Tenk på alle de fete taktikkene man kan legge opp med nano-drakta :)

Lenke til kommentar
hvilken da? dx9 eller dx10? lasta ned dx9 tror jeg, men har fortsatt samma problem. link?

9623058[/snapback]

 

Siden det står "error loading DLL: CryRenderD3D10.dell, error code 126" regner jeg med at du må reinnstlere DX10. For meg var det "D3D9" så jeg måtte innstlere DirectX 9 på nytt.

 

LINK

9623180[/snapback]

 

ahh, har prøvd google, men klarer ikke å få lasta ned via windows ender bare med at jeg må laste ned plugins og tull.....direktelink?

9623199[/snapback]

 

har fortsatt det samme problemet......får bare opp: "error loading DLL: CryRenderD3D10.del, error code 126" når jeg prøver å starte oppe spillet.

Lenke til kommentar
Kan det ha noe med at du starter det i DX10 mode?

9626433[/snapback]

 

Så vidt jeg har fått med meg, er demoen kun DX9. Men kan jo ta feil :)

 

Edit: Fra readme filen i Beta 3:

 

OS: Windows XP. This Betatest can be played on Vista but Vista is not officially supported. DX10 libraries are not available in the MP Betatest

Endret av elf_man
Lenke til kommentar
Man kan starte det i DX10 mode ved å gå inn på Games mappa i Start-menyen og høyreklikke og velge "Customize...". Men in-game har det ingenting å si. Egentlig ubrukelig  :p

9626498[/snapback]

 

Tja, du gjør jo egentlig ikke det. Les hva jeg quotet. DX10 bibliotekene er ikke med. Så det eneste man gjør ved å velge DX10 på den måten er å få spillet til å lete etter filer som ikke finnes (enda).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...