Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå må dere slutte å fekte med kjøttfløytene.

Var planen det, men etter Hallgeir hoppa tre meter i fritt fall i går og spjæra hælen, er jeg faen meg redd for at Purified avlyser. Steppa forøvrig personlig inn som vokalist på "Under den Svarte Himmel" før gutta ga seg.

Hørte om det på radio idag... tøft!

Morsomt å høre om folk som hørte det i avisa og på radio. Selv har jeg bare fått tak i dekninga på VG-nett og i Ås avis. Hvilke avis(er) og radioprogram(er) er det dere leste og hørte om episoden?

 

BTW, Death eier.

Lenke til kommentar

Ulver har jeg ikke hørt, men jeg tipper det er same shit.

Ulver er ikke drone/doom som Sunn O))). De startet som black/folk metal og ga i midten av det hele et rent akustisk album, så et avant-garde/industrial metal-album, deretter et ambient/electronica-album, deretter en rekke filmmusikk album og nå er de et sted mellom experimental rock og ambient.

 

 

Eller noe. ^_^

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Valfar's body was found at Reppastølen in the Sogndal valley. Apparently surprised by the extreme weather and deep snow, he had attempted to turn back toward home, but died from hypothermia on the way. He was buried on the 27th of January at Stedje Church in Norway.

 

Kjipt..mannen burde jo ha nok vett til å ikke labbe ut i sneværet uten nok klær på seg. Uansett hvor metal han måtte være. Folk liker å si "he gave his life for the music". Nei. Han kasta bort livet sitt fordi han var dum nok til å gå ut i snøstorm uten å kle seg for det.

 

Jeg lurer også VELDIG på hva slags musikkprogram vi ser på skjermen i starten..det ser ut som Soundtracker på Amiga 500 fra 80-tallet. En tracker altså, ikke en sequencer som vi bruker nå til dags.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...