Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Primordial er en jævlig fet booking. Har gått glipp av bandet alt for mange ganger nå, men jeg møter opp den dagen de spiller på TMF. Gleder meg som en gladkuk allerede. Sånn ellers var det ikke mye å rope hurra for der. Tankard spiller vel minimalt fra debuten, så da er det ikke så veldig spennende. Kanskje jeg tvinger broren min og en kammerat på besøk, så kan vi drikke oss dritings på vodka og vaniljesaus og få med oss Korpiklaani.

 

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til tmf, men er lenge å vente til oktober men da har jeg vel en unnskyldning til å ta turen til noen andre norske festivaler.

 

Ellers så var det en skikkelig nedtir at anaal nathrakh måtte kansellere konserten de skulle ha på kickoffen nå på lørdag men har på gode ord at de skulle gjøre det godt igjen :)

Lenke til kommentar

Gud bedre, det nye albumet til Triosphere er så jævla lekkert. Kvinnelig metal vokalist med skikkelig særpreg og trøkk! Det blir mest sannsynlig litt for "mildt" for de fleste her inne, men det er forsatt en meget habil plate.

Sjekket ut Hearts dominion, og jeg forstår hva du mener. Hu berta synger ræva av seg. Musikken generelt er for Bodom-ish for min smak, riktignok.

 

Seigt og groovy over raskt og lyst any day of the week.

Lenke til kommentar

Sólstafir kom ut med nytt album i slutten av august. Ótta. Rimelig awesome stuff. Tunge, men ganske enkle gitarriff over rolige tangenter. Kanskje litt kjedelig vokal, kunne vært noe tyngre, men absolutt verdt å sjekke ut!

 

Edit: La meg ikke glemme trommene. Helt perfekt. Et album som bare vokser og vokser!

 

Endret av E.I. Lonoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...