Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 



Digger det! En plate jeg tror kunne funke både for de som liker det veldig brutalt og de som liker det mer melodiøst. Diggbart, rett og slett.

Ja, fy faen! Lyden dem har fått til på den skiva der er helt fantastisk!

 

 

Trodde ikke folk her likte saker relatert til core, lizm

Endret av hugRmunR
Lenke til kommentar

For de som liker fet musikk kan jeg informere om at det endelig har blitt sluppet en iffisiell Abhorer-samlis med skiva, demoen og EPen. For de so ikke har hørt bandet kan det beskrives som Sarcofago møter Beherit. Terningkast SEX! SEX! SEX! på hele driten.

 

 

2317_photo.jpg

1.jpg

 

 

Tøffere gjeng skal du lete lenge etter.

Endret av Jack Burton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Overraskende bra konsert av Mayhem i går. Jævlig fet setlist hvor noe sånt som 10/14 var pre-Chimera låter. Hellhammer er Hellhammer, men lyden var langt i fra så ille som fryktet. Ikke veldig bra, men ikke helt ødeleggende heller. Whore, Illuminate Eliminate og Psywar funka jævlig dårlig live, men bortsett fra det funka ting meget bra.

 

Høydepunktet var Attila, som så ut som en avslappet black metallisk versjon av dette på scenen (-beinbevegelsene):

 

 

 

cyber-dance-o.gif

 

Han hadde noen helt sykt corny bevegelser med både hodeskalle og et omvendt kors i hånd. Jævlig cheesy, men det funka som faen for min del. Leverte på vokalfronten au.

 

 

 

Blir en hard dag på jobb i dag. Ew.

Lenke til kommentar

Hah! Falconer hørte jeg MASSE på for 10-15 år siden. Hadde helt glemt dem. Takk skal du ha :)

 

Powermetal uten hylevokal er ganske kult. Svensker ser ut til å ha monopol på den stilen, ref. Sabaton. De er så fordømt samspilte at det bare groover.

 

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...