Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

RFR

Hva liker du egentlig med denne typen musikk? :p Dårlig produsert, repeterende og kjedelig for min del.

 

Tja, er vel egentlig det du nevner jeg liker. Repetitivt og "dårlig" produksjon er positive ting for min del.

 

Kom over en demo av bandet Det Hedenske Folk. Aldri hørt om dem før nå, ga ut totalt tre låter. Rimelig kule greier

 

Lenke til kommentar

Det Hedenske Folk er veldig bra. Synd det kun ble med de tre låtene. Utrolig kul demo/EP.

 

 

 

Og når det kommer til Ride for Revenge så sliter jeg veldig med å kalle det for dårlig produsert. Det er ikke polert eller noe sånt, men produksjonen kler musikken veldig bra, og det er alt jeg ber om. Og om en produksjon kler låtmaterialet så er det veldig bra produsert i mine ører.

 

 

 

 

 

Det albumet her altså. Herlig La sanie des siècles-esque sound på skiva.

 

 

Både Autarcie og Sale Freux har elvert noen virkelig gode La sanie des siècles-esque-skiver de siste åra. Knallband, begge to.

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

 

Jævlig fett!

 

Skyter inn litt mer info rundt Ulver cd/Lp boksen som er på vei:

 

 

 

Contents of the CD box:

Hardcover 5CD box with 16-page booklet

CD 1: Vargnatt

CD 2: Bergtatt - Et Eeventyr i 5 Capitler

CD 3: Kveldssanger

CD 4: Nattens Madrigal - Aatte Hymne til Ulven i Manden

CD 5: Nattens Madrigal - 4 track rehearsal, summer 1995

Hardcover book with 104 pages of unpublished photos and paraphernalia, original Norwegian lyrics, presentations and their English translations, comments by the band as well as liner notes by Jon ‘Metalion’ Kristiansen (founder of Head Not Found Records and the man behind Slayer Mag), Chris Bruni (Profound Lore Records), Michael Moynihan (author of Lords of Chaos) and Mark Pilkington (Strange Attractor Press).

The 5CD box will be limited to 3,000 copies worldwide.

Contents of the LP box:

LP I: Vargnatt

LP II: Bergtatt - Et Eeventyr i 5 Capitler

LP III: Kveldssanger

LP IV: Nattens Madrigal - Aatte Hymne til Ulven i Manden

MC: 4 track rehearsal, summer 1995

Poster (size 60 x 30 cm)

32-page booklet in LP size (carrying same content as the CD box booklets)

The LP box is limited to 2,000 copies worldwide and the pressings will be broken down as follows:

· 1500 copies on black vinyl

· 400 copies on silver vinyl

· 100 copies on clear vinyl (including a limited art print only available in this version - more information on this shortly)

 

The clear vinyl version will be exclusively offered by CM Distro EU and US. Only one copy per customer will be sold. The pre-sales start on November 20th.

http://bravewords.com/news/ulver-trolsk-sortmetall-1993-1997-box-set-details-revealed

 

Blir så bra atte

Endret av Skogslik
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

BOERSK BLEK METLE!

 

 

For et band, ass. Orginalt og med masse særpreg. Du vet du er tøffest i gata når du synger om dverger nå og da. Noe så tøft.

 

 

 

Putrid feed

from the forest trough

stubby hands claw

damp dead foilage

Torch - light unmasks

distorted mugs

grinding molars

Midgets of evil

 

Buried delicacy

slobbering hybrids

sick the tainted marrow

lick the carrion

Lugubrum - Midgets of Evil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...