Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm det der må sjekkes ut. Jeg leste bare reviews på metal-archives, men syns det er rart at ingen sammenligner det med Limbonic Art? De hadde jo samme opplegget med lange ambiente dronete stemningsdeler som flipper over til rein black metal og tilbake igjen hele tiden. Ligner det ikke så mye på dem?

Lenke til kommentar

Skagos har sånn ca. null til felles med Limonic Art, annet enn at de begge spiller black metal. Skagos kan lempes inn i samme bås som Wolves in the Throne Room, Panopticon, Ash Borer, Alda osv., og ingen av disse har mye til felles med Limbonic Art.

 

Jeg følger at det å sammenligne Skagos og Limbonic Art blir litt som å sammenligne D.D.E. og Pink Floyd.

Endret av Jack Burton
Lenke til kommentar

Vel jeg har jo ikke hørt noe av det, bare så beskrivelsene. Men greit, jeg skal finne ei skive og høre på det selv :) Og btw, jeg digger Limbonic Art hardt.

 

Ut i fra det jeg har sett deg skrive her i løpet av tiden min her så tror jeg Skagos kan være noe for deg.

 

Når det kommer til Limbonic Art liker jeg de 3-4 første skivene godt, og da spesielt de to første. Men bandet lider dessverre av at det hele låter veldig plastikk, mye pga. de programerte trommene som ikke hjelper noe. Men de to første skivene er fete saker, og de to neste etter der igjen er ganske bra saker.

Lenke til kommentar

Jeg synes de to første Mastodon-skivene er dritkule, men etter der gikk det rett i dass for min del. Så de live rundt 2004 au, og det var kult, men det kan se ut som om bandet har tapt seg betraktelig live au. Fikk med meg en livestream av bandet for et par år siden og det var jævlig dårlig. Skikkelig, skikkelig dårlig, var det. Lyden og alt var bra, men bandet så skikkelig uinspirert og lei ut. Virka ikke som om de drev med noe de likte.

 

Men de to første skivene. Hohoh, krem!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...