Gå til innhold

Oktoberfest 2007 - en måned, en breddvidde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bilr med. Nikon D50 med Nikon 85/1,8.

 

Hvor skal bildene postes?

9601730[/snapback]

 

 

Jeg har laget en tråd i fotoaktivitet, og lenket til meg selv i første tråden. Dere andre som er med lag en lignende tråd og send meg lenka på pm. Jeg oppdatere første posten med deltakere og lenker etterhvert.

Lenke til kommentar
Jeg bilr med. Nikon D50 med Nikon 85/1,8.

 

Hvor skal bildene postes?

9601730[/snapback]

 

 

Jeg har laget en tråd i fotoaktivitet, og lenket til meg selv i første tråden. Dere andre som er med lag en lignende tråd og send meg lenka på pm. Jeg oppdatere første posten med deltakere og lenker etterhvert.

9601844[/snapback]

 

Fotoaktivitet? Her på akam.no?

Lenke til kommentar
Like greit å spørre med en gang.. siden tanken slo meg. Kan man sette sammen flere bilder med f.eks. autostitch, og så presentere det som ett panoramabilde tatt med 50 mm?

9602557[/snapback]

 

 

Jeg tolker det slik ett bilde=en eksponering. Stiching krever flere bilder ergo blir det feil i mine øyne.

 

Forøvrig er poenget mest mulig back-to-basics....altså enklest mulig. Det er forøvrig mulig å utvide sine personlige utfordringer med å si, ingen cropping, kun s/v, kun en eksponering hver dag, (Evt sette et tak), ingen pp. For meg er det nok å si kun 35/2.

Endret av kimare
Lenke til kommentar
Like greit å spørre med en gang.. siden tanken slo meg. Kan man sette sammen flere bilder med f.eks. autostitch, og så presentere det som ett panoramabilde tatt med 50 mm?

9602557[/snapback]

 

 

Jeg tolker det slik ett bilde=en eksponering. Stiching krever flere bilder ergo blir det feil i mine øyne.

9602572[/snapback]

Ok, tenkte egentlig det. Da faller jo også HDR bort. Litt synd egentlig.. siden siste nr av Digitalfoto har en artikkel om akkurat det.

Lenke til kommentar
Like greit å spørre med en gang.. siden tanken slo meg. Kan man sette sammen flere bilder med f.eks. autostitch, og så presentere det som ett panoramabilde tatt med 50 mm?

9602557[/snapback]

 

 

Jeg tolker det slik ett bilde=en eksponering. Stiching krever flere bilder ergo blir det feil i mine øyne.

9602572[/snapback]

Ok, tenkte egentlig det. Da faller jo også HDR bort. Litt synd egentlig.. siden siste nr av Digitalfoto har en artikkel om akkurat det.

9602593[/snapback]

 

Du har jo hele morgendagen til å gjøre dette, evt kan du selvsagt gjøre begge deler. Det er kun et bilde i selve konseptet. Du kan jo gjøre andre ting med 50mm som ikke inngår i konsepet.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...