Gå til innhold

Oktoberfest 2007 - en måned, en breddvidde


Anbefalte innlegg

Takker. Det lå PM der fra i går kveld. Jeg sjekket innboksen min en times tid før og regnet med at den som venter på noe godt må vente for lenge. Da blir det fiksing og opplasting i kveld :)

Join the Club :)

 

Har bestemt meg for to av bildene - men er usikker på sistemann... Holder på å shine de opp nå.

 

For de som er interessert - så er bildet av den gamle broen og sort-hvitt bildet av gitaren som har kommet igjennom nåløyet (Tror ikke dropsbildet blir stilig når det blir svært...). Er usikker på siste mann.

 

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takker. Det lå PM der fra i går kveld. Jeg sjekket innboksen min en times tid før og regnet med at den som venter på noe godt må vente for lenge. Da blir det fiksing og opplasting i kveld :)

Join the Club :)

 

Har bestemt meg for to av bildene - men er usikker på sistemann... Holder på å shine de opp nå.

 

For de som er interessert - så er bildet av den gamle broen og sort-hvitt bildet av gitaren som har kommet igjennom nåløyet (Tror ikke dropsbildet blir stilig når det blir svært...). Er usikker på siste mann.

 

Tom

 

Om du ønsker tips, så likte jeg bildet ditt fra 6. oktober. Piffe det bittelitt opp med litt oransjefarge på bladene. Jeg har personlig valgt mitt lignende bilde som et av de tre.

 

Ellers så trodde jeg at jeg hadde bestemt meg jeg og, men nå som det er mulig å velge, ble jeg usikker igjen... :)

Lenke til kommentar
Om du ønsker tips, så likte jeg bildet ditt fra 6. oktober. Piffe det bittelitt opp med litt oransjefarge på bladene. Jeg har personlig valgt mitt lignende bilde som et av de tre.

 

Ellers så trodde jeg at jeg hadde bestemt meg jeg og, men nå som det er mulig å velge, ble jeg usikker igjen... :)

Takk for tipset - den er på shortlisten. Det er ihvertfall ikke et problem å pelle ut 3 fra bildene som ble tatt i Oktober; Nå som jeg går igjennom de i ettertid, så er jeg ikke en gang sikker på om jeg valgte de beste til tråden min :) Det er også forskjell på bilder som egner seg på skjerm (f.eks. som background) i forhold til en plakat.

 

Uansett blir det en snasen julegave til meg selv :thumbup:

 

Tom

 

Edit: ja

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
...og må jeg kjøre ut alle 3 postere i én runde, eller kan jeg ta det litt etterhvert?

'

Edit: Må bare legge til at jeg er forbløffet over interessen for Oktoberfesten nå i november - siden 1. november har det blitt hentet 3525 bilder fra Oktoberfestgalleriet mitt på anew.smugmug.com (bildene i tråden er lenket derfra) og det har generert 290MB med trafikk! Hvem er alle disse menneskene!?

 

 

Jeg vil anta at du må bruke hele beløpet på engang.

 

Kodene har en gyldighetstid ut Mars 2008.

 

Hei!

 

Kan noen svare på dette?

 

Jeg ser jeg har fått en tilsendt kode på PM. Men jeg er usikker på hva jeg gjør nå? Ta med filene til nærmeste japanPhoto butikk sammen med koden? Sende de utvalgte bildene til JapanPhoto over nett sammen med koden?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Kan noen svare på dette?

 

Jeg ser jeg har fått en tilsendt kode på PM. Men jeg er usikker på hva jeg gjør nå? Ta med filene til nærmeste japanPhoto butikk sammen med koden? Sende de utvalgte bildene til JapanPhoto over nett sammen med koden?

 

1. Last ned og installer programvaren fra denne adressen.

2. Velg "Bestill Plakat og Bilder nå".

3. Dra over de filene du vil printe og skru av "redigering" om du vil ha filen printet som den er.

4. Gå til bestilling og velg leveringsmåte. Jeg kommer til å velge "bestill online og hent hos forhandler", og der finnes valget for å taste inn gavekode i neste trinn.

 

Har ikke tatt dette lengre foreløpig siden internett har vært litt ustabilt i det siste og jeg lurer på å brenne cd isteden hvis det ikke roer seg til jeg er ferdig med å behandle bildene.

 

Lykke til!

 

Mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
har nå mottatt forstørrelsene fra japan photo. Må si de ble veldig bra, hadde ikke trodd 6 mp lot seg forstørre så mye uten problemer! Nå er bare problemet: hva skal jeg gjøre med dem nå? Et par av dem er kule nok til å ha på veggen, ramme dem inn?
Generelt vil jeg si at alle bilder blir bedre om du rammer dem inn, så jeg ville lett rundt etter rammer... I den størrelsen er det nok brysomt å finne passepartout da, men ellers vil jeg virkelig anbefale det også.
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Da er plakatene bestilt; takk for kjekk bruksanvisning, Kjetil-H. Jeg endte opp med å bestille 6 plakater - det gikk fint, betaler bare det overskytende. Det er slik det går når man ikke får bestemt seg...

Pussig nok endte jeg også opp med å bestille 6, men det var mest fordi prisen var redusert så mye mens jeg sullet rundt med å bestemme meg, at jeg fikk 5 plakater på verdikoden... :cool:

 

Edit: Jeg har forresten tatt meg den frihet å nominere Kimare til "årets bruker" på diskusjon.no for initiativene med Oktoberfest og Uke 50mm: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10456102

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...