Gå til innhold

Oktoberfest 2007 - en måned, en breddvidde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glimrende ide dette her. Hadde tenkt å melde meg på med Mamiya RB67 med Mamiya sekor 90mm, men jeg får nok ikke tid til å legge ut noen bilder her, så jeg dropper det.

 

Men jeg fikk i allefall inspirasjon til å ha min egen "oktoberfest". Ta ett bilde hver dag, og gå igjennom bildene på slutten av oktober og plukke ut de beste.

Endret av M.H
Lenke til kommentar
Jeg vil også være med, har opprettet en tråd her.

 

Jeg har en Nikon D40 og vil bruke et sigma 30mm 1,4. Blir artig!

 

sverrelerre

9614637[/snapback]

 

Og her har det tatt helt av, jeg vil oppdatere brukerlista når jeg har tid. Mao ikke i dag.

 

Forøvrig kan det være en ide at man må levere minimum 15 bidrag.

 

Videre kan det være aktuelt å myke litt opp på reglene, med tanke på utlegging, med 7 i uka. Alle må fortsatt være tatt på forskjellige dager.

 

Jeg vurderer også å stenge for opptak etter 1. oktober. Jeg skal ha litt tid til å fotografere, jeg ønsker ikke å bruke mye tid på å administrere denne tråden.

 

Forøvrig er det hyggelig at flere allerede har leverte gode bidrag. Jeg vil kose meg med dem senere.

Lenke til kommentar

Det hadde vært veldig greit om folk hadde redigert emnetitlene sine og skrevet kamera og objektiv der også. Det er allerede et hav av tråder (hvilket er brillefint!) og med mitt korttidsminne glemmer jeg fort hvilke jeg har sett på. Muligens en smule sær anmodning, men så har jeg da også Minoltakamera... :w00t:

Lenke til kommentar
Det hadde vært veldig greit om folk hadde redigert emnetitlene sine og skrevet kamera og objektiv der også. Det er allerede et hav av tråder (hvilket er brillefint!) og med mitt korttidsminne glemmer jeg fort hvilke jeg har sett på. Muligens en smule sær anmodning, men så har jeg da også Minoltakamera...  :w00t:

9615283[/snapback]

 

Ingen dum idè - støttes!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...