Gå til innhold

Overklokking på The eXperience 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har nå fått et problem, 8800ultra kortet mitt er "herp"... hehe.. dvs, strammer jeg potten så hardt at hele kortet bøyer jeg litt så fungerer det, men gjør jeg ikke det så får jeg FINE striper over skjermen i regnbuens farger.. lol.

 

mao, dette har blitt ett RENT benchekort!

 

uansett var det hyggelig å møte dere alle, håper vi sees igjen snart!

 

sender også en liten hilsen til knopflerbruce som satt oppe med meg til klokken 04.30 på fredagen og snakket skiiiiit mens jeg klokket cpu\gfx.

Lenke til kommentar

Ok.

 

Siden det da er noen måneder igjen så lager vi ei liste på hvem som skal og så sender vi mail til KANDU eller noe og sier at vi er en gruppe på ca 10++++ som skal overklokke og om vi da kunne få et område for oss selv:)

 

Jeg må bare vite hvem som kommer osv:)

greit å si ifra til administrasjonen på TG i god tid^^...husk det er ikke lenge til de starter forbredelsene^^

 

skriv her i tråden hvem som joiner:)

Endret av Skruff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ok.

 

Siden det da er noen måneder igjen så lager vi ei liste på hvem som skal og så sender vi mail til KANDU eller noe og sier at vi er en gruppe på ca 10++++ som skal overklokke og om vi da kunne få et område for oss selv:)

 

Jeg må bare vite hvem som kommer osv:)

greit å si ifra til administrasjonen på TG i god tid^^...husk det er ikke lenge til de starter forbredelsene^^

 

skriv her i tråden hvem som joiner:)

 

 

Jeg er med, men vi må ha en god del plass, vi tar tross alt med en god del utstyr og vi har alle egne PC-er...

Lenke til kommentar
Jeg er med, men vi må ha en god del plass, vi tar tross alt med en god del utstyr og vi har alle egne PC-er...

 

Det var for lite plass der, hvertfall for oss som har CRT :p

 

Vrient å ha en benchepc OG en spillpc stående der samtidig, lol. Får vel prøve å kjøpe meg en LCD-sak, men mulig jeg må cashe ut en tannlegeregning på 35k, og da blir det vaffal ingen skjerm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det var for lite plass der, hvertfall for oss som har CRT :p

 

Vrient å ha en benchepc OG en spillpc stående der samtidig, lol. Får vel prøve å kjøpe meg en LCD-sak, men mulig jeg må cashe ut en tannlegeregning på 35k, og da blir det vaffal ingen skjerm.

 

 

det som blir vrient ja, mulignes få til en løsning der vi får egne plasser der vi kun bencher?

 

slik at vi har andre plasser vi har spill/bruks PC-en på. Trenger tross alt ikke mye nett på de plassene vi skal benche på, kun en pc til sjekk av hwbot scores og nedlasting av drivere...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Et sted med mye lys, kald luft og skjermet for sata(n)musikk!

 

Da vil jeg tro at bakerst i skipet, lengst unna scenen passer best. rett ved inngangen burde det være mye kald luft, siden de dørene står åpne nesten hele tiden.

 

Lys burde fikses lett ved en fint midlertidig overbygg som vi kan henge lysene fra...

 

 

 

Jeg kjenner jeg gleder meg allerede...

 

EDIT@ aspstein, økonom, det dvergiske kaffebord og andre i samme liga: dere er ønsket på "overklokkingslaget" på tg08, så vennligst legg igjen et svar der :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Da vil jeg tro at bakerst i skipet, lengst unna scenen passer best. rett ved inngangen burde det være mye kald luft, siden de dørene står åpne nesten hele tiden.

 

Lys burde fikses lett ved en fint midlertidig overbygg som vi kan henge lysene fra...

Jeg kjenner jeg gleder meg allerede...

 

EDIT@ aspstein, økonom, det dvergiske kaffebord og andre i samme liga: dere er ønsket på "overklokkingslaget" på tg08, så vennligst legg igjen et svar der :)

 

Inkluderer det laget AMD-skrullinger? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...