Gå til innhold

Overklokking på The eXperience 2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er VELDIG off-topic, men det er i denne tråden de fleste hardcore overklokkerne henger. så here it goes:

 

Jeg henger litt på OCX sitt forum, og der har MM (MickeyMouse) nå lagt ut en 10L ln2 dewar for 300$ "shipped worldwide" som han sier. Jeg personlig har verken penger eller interesse i denne nå, men tenkte jeg kunne informere dere om dette salget. Siden denne koster 450$ ny i USA.

Hvor mye koster en slik en i Norge da? Garantert mer enn 1800kr.

 

Sorry for OT, men er bare for å gi nyttig info :)

9662335[/snapback]

10L dewar i Norge kostet vel 5800,- sist jeg sjekket.

 

Men har det dewaret "papirer" slik at du får fyllt LN2 på det hos forhandlere? Er veldig mange plasser de er vanskelige på det området.

9662512[/snapback]

 

har ikke spurt om dette, men kan sikkert gjøre det hvis noen her viser interesse.

Dewaren er forresten av merket Technifab

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Håper ikke dette blir noen hittegodstråd, men har et usb-tastatur hos meg :p

 

Hvem savner det?

 

Sikkert mitt sitt, jeg lånte et vekk der.

The Ghost: Hvis det er et blått multimeter så er det min sin :)

Og du tok sikkert med deg den hden min som sa poff :tease:

 

Det usb tastasuret er nok ditt ja, du lånte det til meg. Men jeg glemte og levere det tilbake...

 

 

Var det ikke den 8gb hdden som sa poff? lå en slik der også, men den gadd vi ikke og ta med oss ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
litt OT her.

 

Tenkte at vi kanskje skulle slå oss sammen TG08?

Hva sier dere til det?

 

Jeg er dog nybegynner med mitt MSI 845PE og min 1,8GHz som nå kjører stabilt på 2196mhz^^^:)

 

jeg er også nybegynner, som ikke skjønner bæret av nyere bioser...

 

 

så velkommen på laget.. ;)

Lenke til kommentar
litt OT her.

 

Tenkte at vi kanskje skulle slå oss sammen TG08?

Hva sier dere til det?

 

Jeg er dog nybegynner med mitt MSI 845PE og min 1,8GHz som nå kjører stabilt på 2196mhz^^^:)

Det hadde vært gøy. Minuset på TG er at vi sannsynligvis får veldig liten plass. I år på TG var vi vel 6-7 stykker som delte en bitteliten plass.

Et annet veldig stort minus er luften der inne. Den er så sykt tørr at datadeler dør uten å blunke pga ESD. Men hvis vi tar visse forhåndsregler og får en god plass å være på så blir det gøy.

Endret av aspstein
Lenke til kommentar
Det hadde vært gøy. Minuset på TG er at vi sannsynligvis får veldig liten plass. I år på TG var vi vel 6-7 stykker som delte en bitteliten plass.

Et annet veldig stort minus er luftet der inne. Den er så sykt tørr at datadeler dør uten å blunke pga ESD. Men hvis vi tar visse forhåndsregler og får en god plass å være på så blir det gøy.

Er vel bare å sende en hyggelig og bedende mail til administrasjonen på TG, og forklare hva dere skal, og at det er en lønsom ting å satse på, mange liker overklokking!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...