Gå til innhold

Den store ASUS Maximus Extreme / Formula tråden


andylove

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her  har vi en som har testet Maximus Formula opp mot Blitz Formula i hvert fall.

 

Virker ikke så verst, med tanke på at blitzkortet er et av de bedre P35 kortene på markedet..

 

Tror dette kan bli bra jeg :)

9630408[/snapback]

 

Det tror jeg også! Blir spennende å se hva DDR3 gjør i forhold til OC. Selv om dette ikke kommer på Formula kortene, så virker X38 som et svært spennende brikkesett. Likte mulighetene for Maximus kortet. Gjenstår bare å se hva som skjer når de norske OC gutta setter i gang søken for ny WR. Har en mistanke om at det er et X38 kort (kanskje ASUS sitt) som skal til for det!

Lenke til kommentar
Her  har vi en som har testet Maximus Formula opp mot Blitz Formula i hvert fall.

 

Virker ikke så verst, med tanke på at blitzkortet er et av de bedre P35 kortene på markedet..

 

Tror dette kan bli bra jeg :)

9630408[/snapback]

 

Det tror jeg også! Blir spennende å se hva DDR3 gjør i forhold til OC. Selv om dette ikke kommer på Formula kortene, så virker X38 som et svært spennende brikkesett. Likte mulighetene for Maximus kortet. Gjenstår bare å se hva som skjer når de norske OC gutta setter i gang søken for ny WR. Har en mistanke om at det er et X38 kort (kanskje ASUS sitt) som skal til for det!

9630613[/snapback]

 

Hvorfor vente på de norske OC gutta? Når K|nc allerede har record med Maximus ;)

 

http://www.futuremark.com/community/halloffame/

Lenke til kommentar
Komplett har vel satt opp 12.10 sist gang jeg sjekka - amentio hadde 05.10 på det tidligste men man kan vel ikke forvente annet enn at samtlige får inn kortet sånn nogenlunde likt?

9640349[/snapback]

Amentio speiler lagret til Psdata, blant mange andre, så de vil få inn produktet samtidig, ja. Men men, har man ventet så lenge klarer man alltid å vente litt til.

Lenke til kommentar

Da jeg tok min daglige runde for å sjekke om det var kommet på lager noen plasser, merket jeg meg at Netshop hadde 1stk på fjernlager. Jeg la da fort inn en ordre, men jeg ser nå at det står med rød dato på ordrestatusen, så da va jeg vel kanskje for sen? Jeg får la ordren "henge" til mandag iallfall, for å se hva som skjer videre.

 

SHG tror jeg er smart å holde seg unna for øyeblikket da de har lagerstreik. Veldig bra timing!

 

Det merkelige er jo at Komplett fortsatt står med "11-50 på lager" i prisguiden.

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar

Fant denne siden via Google ;)

 

Takker for bildene, men kan noen si meg den store forskjellen mellom Maxiumus formula SE og Maxiumus extreme ?

 

vr-zone har en test av Formula SE !

 

Blir veldig frista på et Extrme jeg nå, spørs bare når det kommer til landet :p

 

Men her har dere noen bilder dere kan bruke i førsteposten:

 

 

 

 

Formula SE:

IMG_0964.jpg

 

Extreme:

07323444-7a4d-4631-bc80-9e784ac33b8d.jpg

 

 

Endret av The Ghost
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...