Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fin kropp eller store pupper?


Gjest rock_out

Anbefalte innlegg

Skilpadde: Veldig uenig, store pupper på store jenter får dem nok til å se mer velproposjonert ut og derfor bedre former og "tynnere".

 

Selv foretrekker jeg faktisk at jenta er litt lubben og fremdeles har brukbare pupper :) Så lenge jenta har former så plager det meg ikke om hun er stor, men da er jo også store pupper et must da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Passe slank og passe store pupper = win.

 

*bilde*

 

 

Passe slank? Hva mente du egentlig her? At hun var sånn " grei nok slank, men kunne vært litt tynnere"?....Eller mente du at hun hadde en grei kropp og pupper ( altså at det var fint i dine øyner). Jeg måtte bare kommentere dette, for slik jeg tolket det du hadde skrevet så var det sånn " greit liksom/midt på treet".

Endret av Juliess
Fjernet bildequote
Lenke til kommentar
Store pupper er bare bra spør du meg. Liker heller ikke jenter som er veldig godt trente, eller som har antydning til muskler.

 

Heller litt for mye enn litt for lite. :)

Helt enig, er bedre med litt store pupper, deilig rompe og ikke så veldig godt trent. Da er de behagelige å ta på. Og man er ikke redd de skal kaste deg ut av sengen fordi de er godt trent, hihi

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vil helst ha en litt slank jente med store pupper.^^

 

Men hvis jeg måtte velge mellom valgene, ville jeg valgt en som er bittelitt "chubby" med store pupper.

 

Og med "bittelitt chubby", mener jeg normal størrelse på kroppen. Litt fett er ikke noe å skjemme seg over, så lenge du har tits så det holder.^^

 

~Edit~

 

Bildet som Håks la ut antyder til det jeg vil ha, eller rundt der et sted.^^

Endret av Yakamaru
Lenke til kommentar

Det som er greia er at litt chubby jenter med litt større pupper, så er gjerne puppene chubby også. De henger gjerne, og da er det bare mye bedre med små pupper og bra kropp og ikke minst rumpe :)

 

Så konklusjonen for min del er; "chubby" jenter med større pupper < jenter med bra kropp og litt mindre pupper

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Chubby og pupper, uten tvil. :)

 

What he said. Store pupper er stort pluss, gjerne på ei dame som er en smule chubby også, gjør meg ingenting :) Heller det enn ei skikkelig veltrent dame med nesten bare nippler å gripe fatt i! Eks friidrettsutøvere, der er det jo nesten et forbanna vaskebrett! Turn-OFF!

 

Chubby eller ikke chubby, store pupper = win

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...