Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Svar på innlegg litt over her fra aDirdal:

Så lenge du ikke lar deg irritere og distrahere av alle asiatiske tegn ved siden av våre "vanlige bokstaver" på hver tast, så er det vel ingen forskjell mellom asiatisk og amerikansk utgave (?)....

 

Det høres jo ikke så stress ut, da.. hvem ser vel på tastene? :thumbup:

 

Ingen som har prøvd seg på det asiatiske alternativet og funnet ut hvor lang tid frakten faktisk tar?

 

Edit: Burde jeg gå for versjonen med eller uten webcam? Er det flere forskjeller enn bare kameraet på Surf og ikke-surf?

 

Edit2: Dårligere batteritid på Surf, ja.. --> Da er definitivt ikke-surf det heteste objektet.. unødvendig å slenge på dritkult (?) navn på den kjipe modellen..

Endret av aDirdal
Lenke til kommentar
Svar på innlegg litt over her fra aDirdal:

Så lenge du ikke lar deg irritere og distrahere av alle asiatiske tegn ved siden av våre "vanlige bokstaver" på hver tast, så er det vel ingen forskjell mellom asiatisk og amerikansk utgave (?)....

 

Det høres jo ikke så stress ut, da.. hvem ser vel på tastene? :thumbup:

 

Ingen som har prøvd seg på det asiatiske alternativet og funnet ut hvor lang tid frakten faktisk tar?

 

Edit: Burde jeg gå for versjonen med eller uten webcam? Er det flere forskjeller enn bare kameraet på Surf og ikke-surf?

 

Edit2: Dårligere batteritid på Surf, ja.. --> Da er definitivt ikke-surf det heteste objektet.. unødvendig å slenge på dritkult (?) navn på den kjipe modellen..

Har selv en maskin fra asia kjøpt av ayi45tw på ebay, tok 7 dager fra den ble sendt til den var på hjemme på døra.

Lenke til kommentar
Svar på innlegg litt over her fra aDirdal:

Så lenge du ikke lar deg irritere og distrahere av alle asiatiske tegn ved siden av våre "vanlige bokstaver" på hver tast, så er det vel ingen forskjell mellom asiatisk og amerikansk utgave (?)....

 

Det høres jo ikke så stress ut, da.. hvem ser vel på tastene? :thumbup:

 

Ingen som har prøvd seg på det asiatiske alternativet og funnet ut hvor lang tid frakten faktisk tar?

 

Edit: Burde jeg gå for versjonen med eller uten webcam? Er det flere forskjeller enn bare kameraet på Surf og ikke-surf?

 

Edit2: Dårligere batteritid på Surf, ja.. --> Da er definitivt ikke-surf det heteste objektet.. unødvendig å slenge på dritkult (?) navn på den kjipe modellen..

Har selv en maskin fra asia kjøpt av ayi45tw på ebay, tok 7 dager fra den ble sendt til den var på hjemme på døra.

 

 

Fra samme person/firma her =D

 

Funket fett! Anbefales.

Lenke til kommentar
saann da er jeg paa min lille :) men noen faa sporsmaal..

 

- hvordan endrer jeg til norsk tastatur?.. de tre valgene jeg har er engelsk, engelsk og engelsk :(

 

- naar jeg setter opp thunderbird sliter jeg med at det er flere valg som ikke synes siden skjermen er saa liten, hvordan har andre fiksa det?

 

Hold inne Alt og klikk på et sted i vinduet. Da kan du dra det rundt og få frem de andre valgene.

Lenke til kommentar
strømforsyningen støtter 110-210 v spenninger, du trenger kun adapter til stikk kontakten :woot:

 

Noen som har en link til hvor jeg kan bestille adapter? Fra engelsk til norsk kontakt. Jeg mener at Elkjøp har en adapter som går "andre" veien. Fra norsk til hele verden, men ikke motsatt. Venter på Asus`en min. Den ble bestilt fra England i går kveld. Skal sendes med DHL, og vil ikke sitte her med en strømløs pc !!! :cry:

Lenke til kommentar

Da var en stk EEE bestilt. Kjøpte fra en god fyr i Taiwan (m1n1moo), som var lynrask å svare på spm.. sikkert 5-6 mailer frem og tilbake på en halvtime, før jeg slo til. Spurte om han kunne legge ved et 8gb minnekort, dersom det ikke kosta mer enn £40, og da svarte han at han kunne gjøre det for £30.. redelig fyr.

 

Eftersigende 2 års global garanti og frakten tok 4 dager til UK, så da er det vel ikke så langt i fra samme til norge. Prisen totalt kom på £294,99, eller ca 3200 NOK. Dette var med 1gb ram.

 

Denne omformeren (til 49kr) er vel kompatibel?

 

 

Edit: Han skulle pakke inn som presang, ja, og legge ved bursdagskort og greier, sa han. Skulle visstnok skrive som om jeg var sønnen hans og at dette var en forsinket gave.. herlig fyr.

Endret av aDirdal
Lenke til kommentar

Jeg er så fornøyd med denne maskina!! :)

 

Lurer bare på to ting.

 

De som har byttet os på maskina, hvorfor har dere gjort dette? Er det store forskjeller på linux distroene på denne maskina? Gir en deg noe den innstallerte ikke gjør? (Bare nysgjerrig)

 

Også, jeg får en feilmelding når jeg skal legge til et program, noen som veit hva det skyldes?

post-97216-1200070732_thumb.png

Lenke til kommentar
De som har byttet os på maskina, hvorfor har dere gjort dette? Er det store forskjeller på linux distroene på denne maskina? Gir en deg noe den innstallerte ikke gjør? (Bare nysgjerrig)

 

For min del var Xandrosdistroen utrolig irriterende; ikke-standard innlogging og jeg presterte å drepe hele systemet ved å installere og tøyse litt rundt med fluxbox. Debian Testing er mye bedre ;) Gir meg mer kontroll over systemet.

Endret av jurg
Lenke til kommentar

kjøpte min av fido-dido999 for 520.00 USD + transport med EMS

tok 1 - 1.5 uke, han sendte med adapter med overgang til europeisk standard, og i svart, som jeg ba om, med andre ord, en grei handel, billig og rask.

 

Bruker PCen daglig på toget til og fra jobb, kjekk og ha til musikk og film.

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...