Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kohjinsha kan være et bra alternativ til eeePC. Samme formfaktor men litt dyrere og har HDD og vendbar skjerm.

 

 

De lanserer også nye modeller nå.

http://www.engadget.com/tag/Kohjinsha/

Fikk lagt fingrene på 'forrige modell' i romjula og likte det jeg så. Siden den er like utilgjengelig fra norge som eeePC og jeg skal til england om noen uker blir det vel til at jeg prøver å raske med meg en eeePC der... ;)

Lenke til kommentar
Jeg tror at surf mangler webcam hvertfall?

 

Det er vel det eneste jeg også har funnet ut.

Jeg ønsker å bestille en 4 G maskin med webcam og uten de asiatiske bokstavene. Det ser litt ryddigere ut med bare engelske taster, samt klistremerker med de norske bokstavene. Hva mer bør jeg være obs på? Er det tabbe å kjøpe 512 Ram ? Det er de letteste å finne. Trenger litt hjelp, for jeg føler at jeg bare går i ring på ebay :whistle: Send gjerne en link. Er klar til å bestille :thumbup:

Lenke til kommentar
Kohjinsha kan være et bra alternativ til eeePC. Samme formfaktor men litt dyrere og har HDD og vendbar skjerm.

 

 

De lanserer også nye modeller nå.

http://www.engadget.com/tag/Kohjinsha/

Fikk lagt fingrene på 'forrige modell' i romjula og likte det jeg så. Siden den er like utilgjengelig fra norge som eeePC og jeg skal til england om noen uker blir det vel til at jeg prøver å raske med meg en eeePC der... ;)

 

"litt" dyrere...

 

vil heller si det er som dag og natt da men men...

 

nærmeste en kommer i sammenligning er nok via nanobook, hvor blant annet packard bell har en variant ute i england.

Lenke til kommentar

Folk pleier å kjøpe en del ekstrautstyr til eeepcen sin så da nærmer de seg fort de 4000,- som søstera mi betalte for sin kohjinsha med xp og office...

 

 

 

Ikke helt sikker på hvor lovlig den office-lisense var men de som skaffer seg eeepc fra utlandet betaler vel stort sett ikke MVA på sine maskiner. ;)

Lenke til kommentar
Har akkurat bestilt min (4GB) fra england for 2221,- inkl. frakt :w00t:

 

 

Har du linken til der du bestilte den?

 

Lurer på å bestille meg en 4G. Hva er forskjellen på surf og ikke surf?

 

Kanskje han bestillte herfra?:

 

http://clove.co.uk/

 

De selger ihvertfall Asus EEE og trekker i fra engelsk moms (VAT) før de sender. Fraktkostnadne deres er heller ikke så høye. En vanlig 4G inkl. frakt kommer på £211.

 

Med dagens kurs på £ blir det ca 2221 kroner.

 

I tilfelle man bestiller herfra må man regne med å betale norsk moms + gebyr 175,- til posten. Da blir det totalt ca 2951 kroner med alt. Ikke så værst pris i forhold til Ebay, særlig når man da slipper de kinesiske tegnene som det ofte er på Ebay-EEE'er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...