Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Nå trenger jeg bare ett adapter, så skal vell alt være i boks til jeg får den :) Noen som har tips til strøm adapter?

 

Har bestillt:

Eee PC 4g (ikke surf)

Pro Logic veske

1Gig Ram

8Gig Sd

Æøå klistremerker til tastaturet

 

Plutselig ble det litt dyrere enn 2000kroner gitt :p

 

Gleder meg som en unge :D

Endret av Tha sims
Lenke til kommentar
Det paradoksale er at dingsen inklusive frakt i fra USA koster mindre enn det det hadde kostet å porto for varen i Norge!

Kan du ikke bare kjøpe på Claes Ohlson eller noe da?

 

Posten har for mye makt!

Ja, det er grusomt at det koster likt over hele Norge, også i de områdene hvor det ikke ellers ville vært så lønnsomt...

Lenke til kommentar
Lurer på litt om ryktene rundt Asus Eee PC 2.0 stemmer, mest sannsynlig er det en 8.9" skjerm, får vel bekreftet dette snart ettersom CES 2008 allerede er i gang.

 

Edit:

 

Hmm då blir det nok å vente litt til den er ute for meg...

Er det nokon som har sett noko om dato den er ute i taiwan/usa ?

Kommer nok til å kjøpe den derfra grunnet den gunstige dollaren.

 

Er spendt på kordan prisene ender opp

Lenke til kommentar
Kjekk liten hendig sak det der. Jeg venter forøvrig til den ankommer her og til hvilke priser. Opp mot 3000kr kan jeg vurdere å gi, men ikke noe mer. Til det vil den bli for lite brukt. Men utrolig kjekk å ha med overalt!

3000kr? For den prisen får man jo nesten en fullverdig billig-PC med ordentlige komponenter som ok CPU, ram, harddisk og skjerm. Riktignok i noe større format, men så er det jo et kraftig steg opp spesifikasjonsmessig.

 

Asus EEE hadde veldig mye for seg til den prisen vi ble forespeilet et halvår før lansering: fra ca 1500 kr inkludert norske avgifter. Nå konkurrerer den jo prismessig med fullverdige billig-PCer. Særlig om man regner inn prisen for oppgraderinger som SD-minne, ekstern harddisk, ram og ekstern CD/DVD-stasjon.

 

Her er et eksempel på en fullverdig billig-PC til 3750 kr. (inkludert et OS til over 600 kr)

 

Med andre ord bør man enten verdsette den lille størrelsen høyt eller så bør prisen på EEE i hvert fall ikke øke fra dagens nivå.

Lenke til kommentar

Godt poeng Simen1. Jeg kjøpte min EEE for å få en lett bærbar med de mest nødvendige funksjonene og god batterilevetid. Laptopen du linker har en oppgitt levetid på inntil 1.33 timer, noe jeg ikke kan kalle annet enn elendig. Totalt ubrukelig med mindre du har tilgang til et strømuttak.

 

EEE er for de spesielt interesserte :)

Lenke til kommentar

08.01.08 15.57 UTSENDT 2061 GARDERMOEN

08.01.08 10.55 FORTOLLET 2061 GARDERMOEN

04.01.08 16.52 TIL LAGER 2061 GARDERMOEN

04.01.08 16.07 STOPPET FOR IMPORTFORTOLLING 2061 GARDERMOEN

04.01.08 16.07 ANKOMMET MOTTAKERLAND 2061 GARDERMOEN

29.12.07 11.42 SENDT FRA AVSENDERLAND 9999 INGEN NY POSTADRESSE

29.12.07 11.23 SENDT FRA AVSENDERLAND 9999 INGEN NY POSTADRESSE

27.12.07 20.44 INNHENTET 9999 INGEN NY POSTADRESSE

 

Nå gleder jeg meg :)

 

Brukt litt tid da, og tror kanskje jeg får noe å betale siden det tok så lang tid :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...