Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må si jeg er litt skuffet av Amentio nå. Greit at det tar litt tid før en får en pakke, men pakken min har enda status som "Behandlet". Og det har den hatt siden tirsdag. Skjønner ikke helt hva som tar tid, hvorfor er den ikke sendt ?

Vel. Sånn går det når en er utålmodig..

 

 

Der må jeg si PS data er bra, bestillte min i går og den kommer til meg i morgen, det er ikke verst :)

Lenke til kommentar
Avbrøt min bestilling på 901 hos Komplett siden den var Amentio. Men den kommer jo ikke til meg. Salgstriks? Har Amentio "lata" som om de har fått inn denne`?

 

Mvh Tor Erik

 

 

Dersom min maskin ikke er sendt innen lørdag, vil jeg avbestille min. Det er ikke normalt at pakker bruker flere dager fra det er "behandlet" til posten kommer og henter dem. At posten derimot bruker lang tid, vel, det er noe som ikke ville forundre meg.

Lenke til kommentar
Må si jeg er litt skuffet av Amentio nå. Greit at det tar litt tid før en får en pakke, men pakken min har enda status som "Behandlet". Og det har den hatt siden tirsdag. Skjønner ikke helt hva som tar tid, hvorfor er den ikke sendt ?

Vel. Sånn går det når en er utålmodig..

Jeg har hatt status "behandlet" i en uke nå. Lurer på hva de driver med :hmm:

Lenke til kommentar

det har seg slikt at min mor og stefar har kjøpt seg hver sin eee 900 fra deal men de sier at den klikker ofte, jeg var ikke prøvd så mye men den klikker nå i alle fall når jeg prøver og koble til det trådløse nettet også satte jeg på slik at den skulle koble seg automatisk til tårdløsen npr den starter opp så den klikker med en gang den starter og jeg får ikke gjordt noe noen som har en løsning på dette?

 

ps. det er linux versjonen det er snak om.

Lenke til kommentar
Jeg var å hentet pakke på posten i dag. Skulle tro det var EEE'en min som var kommet, men neida, det var bare minnebrikkene jeg bestilte i samme slengen...

 

Samme casen her, fått alt annet jeg har bestilt i diverse pakker. Men i følge "ordre" på "min konto" på Amentio står det jo at alt er "sendt". Er jo for seint å avbestille også nå, har jo betalt for alt. Mye bruk for 2gb minne og sd-minnet uten eee-en.

Lenke til kommentar

Bestilte 901 tirsdag morgen, og Amentio endret raskt ordrestatus til "behandlet". Selv om dette er litt off topic, så kan det kanskje hjelpe folk til å handle andre steder om de ønsker en Asus EEE raskt. Ifølge Amentio har de hatt den på lager hele tiden, men sende gjør de ihvertfall ikke...

 

Er vel like godt å bestille hos feks ps.no og heller returnere maskin til Amentio når/om den kommer.

Endret av jejono
Lenke til kommentar
det har seg slikt at min mor og stefar har kjøpt seg hver sin eee 900 fra deal men de sier at den klikker ofte, jeg var ikke prøvd så mye men den klikker nå i alle fall når jeg prøver og koble til det trådløse nettet også satte jeg på slik at den skulle koble seg automatisk til tårdløsen npr den starter opp så den klikker med en gang den starter og jeg får ikke gjordt noe noen som har en løsning på dette?

 

ps. det er linux versjonen det er snak om.

 

Dette fikk jeg bekreftet fra en venn som jobber i en av de store elektrokjedene i dag, det er visst veldig mye feil på EEE900 serien. Noen som vet noe om 901? Kan man forvente at de er noe bedre?

Lenke til kommentar
Dette fikk jeg bekreftet fra en venn som jobber i en av de store elektrokjedene i dag, det er visst veldig mye feil på EEE900 serien. Noen som vet noe om 901? Kan man forvente at de er noe bedre?

Vel, den har jo fått knall god kritikk de fleste plasser da.

 

Men nå tror jeg at jeg sender klage mail til Amentio snart. Makan til treg levering...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...