Gå til innhold

Asus EEE tråden


Cursio

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har virkelig lyst på eee 900 når den kommer. En liten PC med Linux er genialt. Se litt på video, surfing og torrents, og lett å ha med seg. Over 3 timer batteri høres bra ut, men kanskje det blir litt mindre med 900-en. Større skjerm trekker mer batteri.

 

Er 900 jeg har. Det er jo ikke så vrient å kjøpe på ebay heller. Ser ut som det kan ta tid før 900 dukker opp her i landet.

Lenke til kommentar
Har virkelig lyst på eee 900 når den kommer. En liten PC med Linux er genialt. Se litt på video, surfing og torrents, og lett å ha med seg. Over 3 timer batteri høres bra ut, men kanskje det blir litt mindre med 900-en. Større skjerm trekker mer batteri.

 

Er 900 jeg har. Det er jo ikke så vrient å kjøpe på ebay heller. Ser ut som det kan ta tid før 900 dukker opp her i landet.

 

Strengt tatt finnes det ingen info om 900 og når den dukker opp her til landet :)

Lenke til kommentar
Yay, fikk nettopp min svarte EEE 900! :woot:

 

Fy søren så liten den egentlig er..!

 

Hvordan gikk det i tollen? Har en i bestilling fra inetbros selv nå. :love:

 

Hvilken toll? :D

Glapp rett gjennom gitt. :)

Så på fedex-fakturaen som fulgte med at selger hadde oppgitt innholdet til å være "DVD player" med verdi 48$, og som "gift". Det er jo ingen garanti for å slippe toll/moms, men pakka mi gikk jo ihvertfall gjennom.

 

(Nå er jo forøvrig tollgrensa lavere enn 48$ også)

Endret av Sokkalf^
Lenke til kommentar
Bare jeg som syntes PCen blir ganske varm? Min ligger på rundt 50-65 grader etter 15-20 minutter vanlig bruk.. Er dette vanlig?

 

Hvis dette er tempen på prosessoren er dette helt normalt. Blir den veldig varm på utsiden av kabinettet?

Blir ganske varm på tastaturet :p

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en god selger som har 20gb verjosnen av 900?

 

Som har engelsk tastatur.

kjøpte min svarte 900 av en som het hkpcstore (mener jeg...) som leverte med 2 gb stick og bluetooth. bestilte den den 20. tror jeg, fikk den igår. så det var meget kjapt!

 

har ikke fått tid til å leke så mye med den ennå, men fy flate så lekker den er!

 

ett spørsmål til den som har peil:

 

hvordan gå over i advanced desktop på en 900? har forstått det som at det ikke er bare å kjøre den guiden til 700?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...