Gå til innhold

Leeching i Alterac Valley


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men jeg skjønner ikke hva som er vitsen med å leeche får så å kjøpe seg ting når man ikke bryr seg om spillet..

9568860[/snapback]

 

Ikke jeg heller. Det jeg derimot forstår er vitsen med å leeche i AV weekend når det er 2k ms lag, og man vil ha kjempegode pvp rewards, uten å nødvendigvis gjøre så veldig mye for å få dem.

Lenke til kommentar

Hadde egentlig ikke tenkt til å poste her, men føler det er påkrevd.

 

Har selv ranket opp to karakterer til 10 pre tbc, og etter tbc farma honor for noen GM deler jeg fant nytteverdig til pve damage.

Aldri en gang har jeg gått afk, eller leechet. For meg går det mot alt som heter lagmoral i et spill, det er rett og slett en dårlig holdning og moral ovenfor andre spillere rundt deg. Ser på det her på samme måte med samme avsky som jeg gjør på slackers. En type folk som er for late og må ha andre til å gjøre ting for seg eller lurer seg unna i raids, siden dem selv ikke gidder yte noe som helst. Unnskyldningen med at dere ikke har tid til å spille blir bare helt for dum. Valget er enkelt, slutt med wow og finn dere noe annet å gjøre.

 

Alterac Vally er en Battleground hvor lagspill er en faktor for å vinne. Det blir som andre har nevnt på en fotballbane med spillere på hvert lag. Er det en som ikke gidder spille skikkelig der har vedkommende ingen plass på laget videre.

Slik er jeg glad det nå også blir i Alterac Vally, kanskje jeg skal spille litt der igjen fordi fordi det er gøy med lagspill der alle yter sitt beste.

PvP pr i dag er lite interessant grunnet speedhacks og leechere.

Lenke til kommentar

Jeg fant ut en måte å få min søte lille hevn på i går kveld. Det var ca 6 stykker som var aktive i AV og resten sto inne i hula.

 

Jeg er jo mage, så jeg fant ut at jeg kunne utnytte noen egenskaper jeg har for å få bukt med det der. Jeg slengte opp en portal til Exodar foran en del av disse idiotene, med det resultat at de ble teleportert dit når "trykkeboten" deres skulle gjøre sitt. Svisj, svisj og svisj. Folk forsvant:)

 

Hadde vært digg å sett trynet på idiotene når de sto opp i dag for å se hvor mye honor de hadde skaffa seg, når de plutselig befant seg i Exodar. :D

 

Mages ftw!

Lenke til kommentar
Jeg fant ut en måte å få min søte lille hevn på i går kveld. Det var ca 6 stykker som var aktive i AV og resten sto inne i hula.

 

Jeg er jo mage, så jeg fant ut at jeg kunne utnytte noen egenskaper jeg har for å få bukt med det der. Jeg slengte opp en portal til Exodar foran en del av disse idiotene, med det resultat at de ble teleportert dit når "trykkeboten" deres skulle gjøre sitt. Svisj, svisj og svisj. Folk forsvant:)

 

Hadde vært digg å sett trynet på idiotene når de sto opp i dag for å se hvor mye honor de hadde skaffa seg, når de plutselig befant seg i Exodar. :D

 

Mages ftw!

9570276[/snapback]

 

 

genialt, dette skal jeg prøve neste gang!

Lenke til kommentar
Her er sensors vurdering av oppgaven du mener er svada, innledningsvis mente jeg mediavold ikke kunne være særlig skadelig eller ha noen særlig påvirkningseffekt - det hadde vært mitt synspunkt gjennom ti år.

9568841[/snapback]

 

Gratulerer med oppgaven, men Azagrath har likevel rett. Med en gang noen argumenterer mot deg tyr du til latterlig hobbypsykologi ala "jeg tror du er en sånn som syter og klager over alt mulig". Din debatteknikk er også ganske tvilsom, all den tid du sniker deg rundt ubehagelige spørsmål og fullstendig ignorerer debattanter som setter deg på plass. Dine norskkunnskaper har også vist seg å være sviktende, så det overrasket meg at du hadde lite skrivefeil. Du må ha fått noen til å rette for deg?

Endret av bjeil
Lenke til kommentar
Kan ikke warlock bruke en av de AoE spellsa sin? Mener de skader friendly også...

 

De får vel ikke honor når de er på GY?

9570450[/snapback]

 

Hellfire skader vel bare warlocken (samt fiender ofc..), og bra er det. Tenk for et potensiale for faenskap om warlocks kunne drepe friendly targets...

Lenke til kommentar
Mente hellfire skada andre folk også, tok det fra husken, back in the day...

9570478[/snapback]

 

Det hadde nok vært for godt til å være sant ;).

 

 

Hellfire (Rank 4)

1665 Mana

Channeled

Ignites the area surrounding the caster, causing 306 Fire damage to himself and 306 Fire damage to all nearby enemies every 1 sec. Lasts 15 sec.

Lenke til kommentar
Gratulerer med oppgaven, men Azagrath har likevel rett. Med en gang noen argumenterer mot deg tyr du til latterlig hobbypsykologi ala "jeg tror du er en sånn som syter og klager over alt mulig". Din debatteknikk er også ganske tvilsom, all den tid du sniker deg rundt ubehagelige spørsmål og fullstendig ignorerer debattanter som setter deg på plass. Dine norskkunnskaper har også vist seg å være sviktende, så det overrasket meg at du hadde lite skrivefeil. Du må ha fått noen til å rette for deg?

9570448[/snapback]

 

 

Det er ganske enkelt, jeg syntes du tar spillet for alvorlig til at jeg gidder ta deg alvorlig. For å si det på en litt annen måte, jeg tror ikke det trekker damer å sitte å klage over Alterac Valley. Eller på en litt annen måte, hvis det er noe dere er misfornøyd med kan dere bytte til et spill dere ikke er misfornøyd med.

 

Det hele minner meg om de som spilte Counter-Strike og hele tiden klaget på dårlige lagkamerater, på den kraftige sniper-riflen, på såkalt "camping", flashbangs, ditten og datten. Samme klaging i alle de årene de spilte.. Jeg hørte aldri noe særlig på disse, like lite som jeg nå hører på deg. Spillene og spillerne er nemlig bare slik, de som ikke innretter seg har lite der å gjøre.

 

Bare for å oppsummere, du har helt rett i at det er dårlig gjort å være lumsk i et dataspill. Det er ufint å bruke kjipe fordeler i Counter-Strike, ufint å gå rundt og ganke andre i World of Warcraft og det er dårlig gjort å leeche. Men det er altså bare et spill som er lagt opp på den måten, selvfølgelig er det horder av mennesker som vil tenke på seg selv og benytte seg av dette selv om det plager andre. Det eneste fornuftige å gjøre er å enten ikke la det gå innover seg, eller til å finne noe annet å bruke tiden på hvor en slipper unna plageånder.

 

Og jeg skriver tilnærmet feilfritt bokmål og engelsk i skole- og jobbsammenheng, det var ingen andre som rettet oppgaven for meg.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
*snip*

Det er ganske enkelt, jeg syntes du tar spillet for alvorlig til at jeg gidder ta deg alvorlig. For å si det på en litt annen måte, jeg tror ikke det trekker damer å sitte å klage over Alterac Valley. Eller på en litt annen måte, hvis det er noe dere er

*snip*

9572010[/snapback]

 

 

drar mindre damer å snylte på andres innsats

 

Edit: om det drar damer i det hele tatt..

Endret av Leken
Lenke til kommentar
Azagrath, Du tar sitater ut av sin kontekst når du glemmer å ta med hele spørsmålet:

 

Ja, botting er nevnt i første avsnitt. Afk'ing generelt er nevnt flere ganger i resten av teksten. Du kan prøve alt du ønsker å klamre deg til halmstrå, faktum er at hvis leeching hadde vært greit så hadde ikke Blizzard gjort en dritt med det. De implementerer nå snart rapportering av leechere. Og værsåsnill, ikke kom med noe pjatt nå som at det kun er fordi folk har klaget osv. Blizzard ser dette som et problem, akkurat som vi som spiller spillet på en ordentlig måte.

 

Og angående oppgaven din så var det ikke den spesielt jeg refererte til. Jeg snakket om tråden og diskusjonene på dette forumet, og din manglende evne til å ta til deg noe som helst slags kritikk.

 

Men det er altså bare et spill som er lagt opp på den måten... Det eneste fornuftige å gjøre er å enten ikke la det gå innover seg, eller til å finne noe annet å bruke tiden på hvor en slipper unna plageånder.

 

Så man skal bare akseptere at folk jukser og ødelegger spillet på andres bekostning? Hvorfor skal vi bare finne oss i sånt? Vi betaler faktisk for å spille. Hvis du hadde abbonert på en avis og jeg gikk i postkassa di hver morgen og rev i stykker avisen før du fikk lest den, hvorfor skulle du la det gå innover deg? Etter din logikk så er det bare sånn det er, ergo er det ikke noe å bry seg om. Prinsippet er akkurat det samme.

 

Azagrath (Du drepte presten min i Hillsbrad Foothills for omlag et år siden)

9563929[/snapback]

 

DET husker du?

 

Men jeg skjønner ikke hva som er vitsen med å leeche får så å kjøpe seg ting når man ikke bryr seg om spillet..

9568860[/snapback]

 

Kan forresten godt hende at noen drepte presten hans. Jeg tviler dog veldig sterkt på at det var meg. :roll:

Endret av Azagrath
Lenke til kommentar

Azagrath, Blizzard ser på det som et problem at folk ikke beveger seg utenom hulen gjennom hele kamper og det vil de stoppe. Disse er ikke aktive i det hele tatt og det kan de slå ned på. Men de som er bare litt aktive blir ikke tatt, for eksempel meg som gjør hakket mer enn å sitte i ro i hulen men som likevel ikke nærmer meg Dun Baldar i fronten.

 

Egentlig burde du bare slutte å betale og finne noe annet å bruke tiden på, dersom du ikke ønsker det tror jeg det er lurt å bare akseptere at spillet er slik. Hva skal det være godt for å hele tiden la seg irritere?

 

Angående den avisen, det er forskjell på ting du kan gjøre noe med, og ting som er helt utenfor dine hender.. Problemer du kan ta fatt i kan du selvsagt håndtere og finne en løsning på, problemer som ergrer deg men som du ikke har sjanse til å gjøre noe med kan det være fornuftig å ikke ta innover seg. Kan du faktisk gjøre noe med leechingen som plager deg så fyr løs, for all del. Men hvis ikke ville jeg heller funnet noe annet å gjøre på enn å måtte ergre meg over det dag ut og inn.

 

Om den kampen i Hillsbrad, det var inne i den hulen med yetiene. Det kan jo ha vært en annen, men det var en mage med et navn som jeg kan ha forvekslet med ditt. Det var på Deathwing serveren.

Lenke til kommentar
Egentlig burde du bare slutte å betale og finne noe annet å bruke tiden på, dersom du ikke ønsker det tror jeg det er lurt å bare akseptere at spillet er slik. Hva skal det være godt for å hele tiden la seg irritere?

 

I motsetning til deg så gir ikke jeg opp med en gang noe irriterer meg. Spesielt ikke når det er slik som dette. Hadde Blizzard gitt meg muligheten hadde jeg gjerne kunnet sitte å perm-banne alle som leecher. Da hadde jeg kost meg stort. Dessuten går jeg ikke rundt 24/7 og irriterer meg, slik du får det til å høres ut som. I min battlegroup er ikke leeching et så stort problem at det hindrer oss (alliance) fra å vinne 95% av alle AV matcher. Jeg hadde dog foretrukket at alle deltok, siden det da hadde gått raskere og vært flere til å kjempe på begge sider.

 

Om den kampen i Hillsbrad, det var inne i den hulen med yetiene. Det kan jo ha vært en annen, men det var en mage med et navn som jeg kan ha forvekslet med ditt. Det var på Deathwing serveren.

 

Det var nok ikke meg gitt, siden jeg aldri har spilt på Deathwing eller hatt characters med navn noe i nærheten av Azagrath.

 

Uansett, jeg gidder ikke diskutere noe mer med deg. Den apatiske holdningen, samt dine ofte helsiders innlegg i verste hobbypsykolog stil som svar på de enkleste spørsmål gir meg fælt lite. Det er som å prøve å diskutere med en murvegg. Ingenting vi noen gang kan si vil nå inn, så jeg ser ikke akkurat poenget.

Lenke til kommentar
Det hele minner meg om de som spilte Counter-Strike og hele tiden klaget på dårlige lagkamerater, på den kraftige sniper-riflen, på såkalt "camping", flashbangs, ditten og datten.

9572010[/snapback]

 

Å sammenligne dette med snylting i AV blir bare for dumt. Du kan umulig mene det seriøst?

 

Egentlig burde du bare slutte å betale og finne noe annet å bruke tiden på, dersom du ikke ønsker det tror jeg det er lurt å bare akseptere at spillet er slik.

9572995[/snapback]

 

Nå er det vel heller leecherne som burde finne noe annet å bruke tiden sin på. Eller rettere sagt, noe annet å bruke pengene sine på. For de spiller jo ikke..Jeg snakker nå om de som står i hula og lar et program spille for seg. Om du, Pycnopodia, vil bruke tiden din i AV på å ganke i midten(eller hva du nå gjør siden du ikke tar bunkere osv. eller er afk i hula) så har ikke jeg noen problemer med det.

 

Spillet er kanskje slik akkurat nå, men det betyr ikke at det er ok å snylte og det betyr heller ikke at flertallet synes det er greit. Snylterne har funnet et smutthull og utnytter det til fulle. Blizzard prøver heldigvis å gjøre noe med problemet i kommende patch. Jeg synes det er bra at de som er imot snylting sier det og ikke bare aksepterer slik det er nå.

 

Og jeg er helt enig med Azagrath. Hadde gledelig hjulpet deg å banne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...