Gå til innhold

Demo av Enemy Territory: Quake Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Til dere som mener dette er en kjedelig battlefield rip-off og ikke liker "feelingen" på våpnene. Dere har jo ikke skjønt dette spillet i det hele tatt :nei: Du er nødt til å kjenne din begrensing i forhold til klassen du velger å være og å holde deg til oppdragene du får. Jeg pleier f.eks å velge field-ops og setter ut en Hammer Launcher. Klatrer så opp på en høyde og drar fram kikkerten min. Sikter meg inn på en Strogg Dark Matter Cannon eller lignende og fyrer av rakketten min. Finnes ikke noe mere givende enn å stå på avstand og se den treffe midt i blinken med et sinnsykt drønn som rister hele brettet. Dette er et av de feteste spillene jeg noengang har testet og fullversonen er en selvfølge at havner i samlinga mi når den kommer.

Til dere some er i tvil om dere skal teste dette: Ikke hør på battlefieldsyterne og grafikkhorene i denne tråden som aldri blir fornøyd. Test det (grundig) og gjør opp din egen mening. :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Til dere som mener dette er en kjedelig battlefield rip-off og ikke liker "feelingen" på våpnene. Dere har jo ikke skjønt dette spillet i det hele tatt  :nei:  Du er nødt til å kjenne din begrensing i forhold til klassen du velger å være og å holde deg til oppdragene du får. Jeg pleier f.eks å velge field-ops og setter ut en Hammer Launcher. Klatrer så opp på en høyde og drar fram kikkerten min. Sikter meg inn på en Strogg Dark Matter Cannon eller lignende og fyrer av rakketten min. Finnes ikke noe mere givende enn å stå på avstand og se den treffe midt i blinken med et sinnsykt drønn som rister hele brettet. Dette er et av de feteste spillene jeg noengang har testet og fullversonen er en selvfølge at havner i samlinga mi når den kommer.

Til dere some er i tvil om dere skal teste dette: Ikke hør på battlefieldsyterne og grafikkhorene i denne tråden som aldri blir fornøyd. Test det (grundig) og gjør opp din egen mening.  :yes:

9488429[/snapback]

 

du kan jo uansett respektere at ikke alle liker spillet da.

Personlig har jeg aldri vært noen fan av Quake heller, selv om jeg ikke veit om dette spillet er likt med Quake på noen måter ;)

Lenke til kommentar
Til dere som mener dette er en kjedelig battlefield rip-off og ikke liker "feelingen" på våpnene. Dere har jo ikke skjønt dette spillet i det hele tatt  :nei:  Du er nødt til å kjenne din begrensing i forhold til klassen du velger å være og å holde deg til oppdragene du får. Jeg pleier f.eks å velge field-ops og setter ut en Hammer Launcher. Klatrer så opp på en høyde og drar fram kikkerten min. Sikter meg inn på en Strogg Dark Matter Cannon eller lignende og fyrer av rakketten min. Finnes ikke noe mere givende enn å stå på avstand og se den treffe midt i blinken med et sinnsykt drønn som rister hele brettet. Dette er et av de feteste spillene jeg noengang har testet og fullversonen er en selvfølge at havner i samlinga mi når den kommer.

Til dere some er i tvil om dere skal teste dette: Ikke hør på battlefieldsyterne og grafikkhorene i denne tråden som aldri blir fornøyd. Test det (grundig) og gjør opp din egen mening.  :yes:

9488429[/snapback]

 

du kan jo uansett respektere at ikke alle liker spillet da.

Personlig har jeg aldri vært noen fan av Quake heller, selv om jeg ikke veit om dette spillet er likt med Quake på noen måter ;)

9489691[/snapback]

 

Så du har ikke spilt dette spillet engang også kommenterer du andres meninger..

Ja selvsagt så må andre må få si sin mening om spillet..eh demoen..

Lenke til kommentar

hmmm... har vært fan av hele quake serien og av battlefield osv. men det er noen ting jeg virkleig ikke liker.

Hvorfer i huleste lagger det sånn?? Jeg kjærer bioshock/moha airborne /2142 osv osv av nye spill på ultra max høyeste insstillinger uten noe lagg, men dett spillet lagger som fy.

mine specs

intel 6600

4gb ddr2

10000 rpm disker

8800gts 640mb gpu

asus p5n hk

vista 64b

 

Har prøvd alt fra normal opp til høyeste med aa osv, men lagger uansett.

 

Har store problemer med og like strgg våpnene, men det er vel bare en vanesak.

Og kan du ikke ha squads?? er vel bortskjemt med bf2142 som jeg on kompis spiller mye, men hadde håpet att de fleste nye spill villle bruke squad systemet med spawn på squad leader, ordre osv.

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare hvordan man plasserer en turret av noe slag? Uansett hva jeg trykker så skjer det ikke noe.

9491143[/snapback]

 

Kommer litt an på hvilken klasse du velger, men du ruller musehjulet til du kommer til noe som ligner en kikkert, trykk så høyre musetast og du vil få opp en gjennomsiktig verson av det du skal sette ut. Om den er rød så glem det, om den er grønn så kan du sette den ned med et nytt høyreklikk, men før du gjør det så kan du bruke F-tasten for å velge hva du skal sette ut. Du kan også rotere før du setter ned. Husk at dette kan kun gjøres i eget territorium.

Her er forresten en fin side med masse tips:

 

for nybegynnere

 

Til dere som sliter med å få til noe. Les på linken over :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei!

Her er min mening etter ca 2 timer:

* Mer action enn BF2 (med unntak fra noen CityMaps [Karkand 64 f.eks]

(Dynamisk front som beveger seg, nesten alle spawner rett i frontlinja)

* Mer teamwork enn BF2

(Mission basert, kommer ikke videre før MCV er reparert etc)

* Mindre hardcore enn BF2

(Rocket launcher locker på target, fire n forget, lett å skyte ned fly, MASSIV autoaim)

* Mer Arcade enn BF2

(Ref autoaim)

* Dårligere vehicle dynamics

(Kjøretøyene følger terrenget dårligere, føles mer som om man følger et script enn at man sitter i en bil)

 

Det blir spennende å se hvordan dette påvirker gameplay over lengre tid, og over flere kart enn det ene som finnes på demoutgaven.

Lenke til kommentar

Tja, nå som jeg har klokket inn en del timer med spilling av demoen så er det noen få ting jeg irriterer meg litt over... To ting, faktisk; den evinnelige bunnyhoppingen som får meg til å tenke mer på ballrom enn krig, og at hver eneste soldat, uavhengig av hvor mange kilo utstyr han drar på, uhemmet sprinter avgårde som en kenyaner som skal sette ny verdensrekord på 100 meter sprint.

 

Akkurat disse tingene klarte de å gjøre riktig i BF2142, i alle fall. Man løper som et normalt menneske med tung last, og våpen kan ikke avfyres mens man hopper - og i ca. et halvt sekund etter at man lander.

Lenke til kommentar

Etter å ha spilt litt mer så liker jeg spillet mer og mer.

 

XP/rang systemet funket også greit. Du får jo faktisk ganske greie fordeler etter en stund. Sånn som mer hp, mer ammo, raskere reparering av ting. Og det å få level ganske ofte er jo litt skøy. Høyeste jeg har fått hittil er 374 XP (etter en 40min kamp).

 

Nå venter jeg på fullversjonen, dette har blitt en av demoene jeg har spilt mest når det kommer til demo versjoner.

 

 

Det er raskere og mer arkade aktig enn BF2, men kan ikke alltid gå for realisme.

Lenke til kommentar
Tja, nå som jeg har klokket inn en del timer med spilling av demoen så er det noen få ting jeg irriterer meg litt over... To ting, faktisk; den evinnelige bunnyhoppingen som får meg til å tenke mer på ballrom enn krig, og at hver eneste soldat, uavhengig av hvor mange kilo utstyr han drar på, uhemmet sprinter avgårde som en kenyaner som skal sette ny verdensrekord på 100 meter sprint.

 

Akkurat disse tingene klarte de å gjøre riktig i BF2142, i alle fall. Man løper som et normalt menneske med tung last, og våpen kan ikke avfyres mens man hopper - og i ca. et halvt sekund etter at man lander.

9498976[/snapback]

 

 

I virkeligheten klarer jeg å skyte mens jeg hopper ! Sykt men sant :w00t:

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
vel, det var ment som et svar til Zealuu angående riktigheten på løping osv.

9499982[/snapback]

 

Det er ikke snakk om "riktighet", poenget er at jeg av gameplayhensyn ikke vil ha en kaninkrig i 50 km/t.

9500253[/snapback]

 

 

vel, helt ærlig så har jeg ikke sett så mange som bunnyhopper eller noe som ligner. Det eneste som plager meg er icaros (rett?) siden den kan være vanskelig å ta til tider.

Lenke til kommentar

Syntes dette spillet var rett å slett ett friskt pust innenfor fps serien.

 

Man kan lett trekke sammentrekninger med Bf serien men hvorfor er det så negativt?

Bf er jo en genial serie og viss man tar litt av den oppskriften å slenger inn noe helt nytt så har man jo ett tilnærma perfekt spill om det blir gjort bra.

 

Dette er for meg Battlefield 2124 whatever skulle ha vært.

Det nye Bf føltes ut som om man tok Bf 2 slang på noe skin mod og klinka inn en ny modus...

 

Å være Artillerimannen er jo geeeenialt! snike seg bak fiendens kamp og klinke ned alt som beveger seg^^ og viss man har knerta noen fra før av og får scope på geværet sitt så er det massakre from behind;)

 

Sniperen på alien sin side syntes jeg var best av de to sniperne. Teleport er jo genialt viss du skal raskt unna om du blir busted og sniper rifla funker fett^^ Og muligheten til å gå undercover for å ta ut artilleriet te fienden er jo geeeenialt! :)

 

Alt i alt så er dette spillet verdt minst (6-8)/10 avhengende hvordan fullversjonen blir:)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...