Gå til innhold

Demo av Enemy Territory: Quake Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slettes ikke gæli :) Hadde skyhøye forventninger inntil jeg leste masse negativt om det, men jeg har tro på dette spillet :thumbup: Eneste jeg ikke likte helt var at når man kjørte kjøretøyer så gikk det veldig lite "smooth". Om dette skyldes min hardware vet jeg ikke, men regner med at nær forestående oppgradering + et visst antall patcher etter det er sluppet fikser den biffen. En ting er hvertfall sikkert, jeg kommer til å drømme om strogger hver natt i hele vinter :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg får ikke kjørt det :'(

Etter at jeg oppdaterte ATI driveren min (har et Radeon X1950 pro), så går PC'en min i blåskjerm ved oppstart, og jeg må velge "siste fungerende konfig". Idsoftware har en hotfix liggende på sida si, men det fungerte ikke det heller. Får samme blåskjermen.

Starter jeg spillet etter at jeg har gjennopprettet, så får jeg bare svart skjerm, og prosessen ETQW.exe henger.

Noen som har noen tips?

Har en AMD Athlon 64 3200+, Radeon X1950 Pro og 2GB RAM

Lenke til kommentar
Jeg får ikke kjørt det :'(

Etter at jeg oppdaterte ATI driveren min (har et Radeon X1950 pro), så går PC'en min i blåskjerm ved oppstart, og jeg må velge "siste fungerende konfig". Idsoftware har en hotfix liggende på sida si, men det fungerte ikke det heller. Får samme blåskjermen.

Starter jeg spillet etter at jeg har gjennopprettet, så får jeg bare svart skjerm, og prosessen ETQW.exe henger.

Noen som har noen tips?

Har en AMD Athlon 64 3200+, Radeon X1950 Pro og 2GB RAM

9470622[/snapback]

hva står det på blåskjermen?

her står nemelig problemet ditt og det kan raskt søkes opp på google =)

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

fant forresten noe angående turrets

 

To place a turret, you need to be inside territory controlled by your team, preventing the horror scenario of an enemy turret in your spawn point. Regardless of class or race, turret deployment occurs in the same fashion each time. You cycle to a special tool in your arsenal, pick which type of turret you'd like to plant, ensure it's within friendly territory, confirm the location, rotate the turret so it's pointing the right way, then finalize the selection. A white outline of the chosen machinery then pops up on the screen, visible to teammates as well as yourself. This is an important feature, since the turrets rocket into the battlefield at high speed, crushing anything underneath.
Lenke til kommentar
Takker, fant dem nå. Så bare ikke den horisontale menyen i toppen. :p

9469601[/snapback]

 

Der er du ikke alene, satt i 1 time og prøvde og editere config fila før jeg fant den dumme menyen øverst...

 

Ellers vil jeg si grafikken var nydelig, noe alle med 8800 kort sikkert er enige i.

Ble faktisk positivt overasket over hvor glatt alt fløt selv med max 1920x1200 oppløsnign og hig setings og an haug med aa og af.

 

Game playe var da litt nytt og frisk med dette oppdrags sakene, blir jo litt kjedelig i BF2 og bare kape de flaga hele tiden. Her kan man gjøre ting alene, eller som team. Så jeg har ikke testa beta osv, men tror jeg kommer til og kjøpe dette for og spille litt :)

Lenke til kommentar

Synes spillet er glimrende. Grafikken er meget bra forutsatt at du har en maskin som er bra nok selvsagt. Ser ikke helt likheten med BF2 som noen nevner dog...de er jo begge FPS spill men gameplay er jo veldig ulikt flag capture i BF2.

 

30 fps cap kan skrus av med com_unlockfps kommandoen in konsollet:

 

com_unlockfps  0-1  1  Enables or disables the 30 FPS cap

 

Se forøvrig her for ytterligere informasjon om tweaking av ytelse og kvalitet:

 

http://4newbies.planetwolfenstein.gamespy.com/ETQW/cvars.php

 

Evt her for ytterligere informasjon om alle aspekter av spillet:

 

http://4newbies.planetwolfenstein.gamespy.com/ETQW

Lenke til kommentar
Synes spillet er glimrende. Grafikken er meget bra forutsatt at du har en maskin som er bra nok selvsagt. Ser ikke helt likheten med BF2 som noen nevner dog...de er jo begge FPS spill men gameplay er jo veldig ulikt flag capture i BF2.

 

30 fps cap kan skrus av med  com_unlockfps kommandoen in konsollet:

 

com_unlockfps  0-1  1  Enables or disables the 30 FPS cap

9471104[/snapback]

 

Anbefaler også denne tråden på community-forumet når det gjelder FPS-innstillinger (relaivt grundig forklart) :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...