Gå til innhold

Demo av Enemy Territory: Quake Wars (PC)


Anbefalte innlegg

Men hva faen?!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

X..GL_ARB_fragment_program_shadow not found

...using GL_ARB_shadow

...using GL_ARB_depth_texture

X..GL_EXT_gpu_program_parameters not found

********************

ERROR: The current video card / driver combination does not support the necessary features: GL_ARB_occlusion_query

********************

--------------- BSE Shutdown ----------------

---------------------------------------------

Shutting down OpenGL subsystem

...releasing DC

...destroying window

...resetting display

...shutting down QGL

...unloading OpenGL DLL

idRenderSystem::Shutdown()

Shutting down performance queries

Error during initialization

Har jo nyeste driverne og X1900 skal jo klare å kjøre spillet ut fra det jeg har lest. Du verden dette var skuffende!  :mad:

9476786[/snapback]

 

Har du sett/lest dette?

 

Important note for ATI users: You must download and install this hotfix in order to be able to run the Enemy Territory: QUAKE Wars demo. The next revision of the ATI drivers is going to include the hotfix.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et av de kuleste spillene jeg har prøvd på lenge.

 

Til dere som klager over grafikken, hva forventer dere på såpass store map? At spillet har BioShock-grafikk? Utviklerne var smarte nok til å skjønne at ikke alle gidder å kjøpe en high-end PC pga ett spill.

 

Ellers, utrolig positivt at det faktisk funker å være infanteri i, i motsetning til BF-serien der infanteriet må løpe 30km kun for å bli bombet av en kar i fly eller whatever.

 

Artige, balanserte våpen.

 

Garantert kjøp.

Lenke til kommentar
ser ikke ut som dere forstår at dette ikke er ett singeplayer spill, dette er et spill for claner, 5on5/6on6 etc, ikke noe multiplayer alla bf2withbiw91inwarlederstatsenpåtelembatbf2serverspill.

 

edit: snakker til de som ikke ble imporert og snakker om grafikk, osv, det ekke grafikken de har laget spillet for, hvem gidder å se en stein bra på ett spill, hvorfor ikke gå ut å se på en.

9469213[/snapback]

 

 

 

Vel grafikken, feelingen, våpen , hardware; totalpakka. Ble egentlig skuffet over alt og jeg har spillt betaen en stund før demoen. Hadde forventet så mye mye mer gitt og det tror jeg mange andre hadde også.

 

Kommer ikke til å kjøpe dette og setter min lit til crysis.

Lenke til kommentar

spillet er helt greit i mitt åsyn, spillet er kjapt og Greit,

om du har spilt bf2 så blir ikke spillet noe "wow".

 

men håper litt på andre måter å vinne spillet på, det er sånn at det blir for enkelt noen ganger :p

 

men dette er en demo, men du brude ha hatt 2-3 maps å velge mellom..

Lenke til kommentar
Pokkers irriterernde at jeg ikke får satt til høyere enn 30fps. Ikke en gang med "com_unlockFPS"  osv.

 

Ser ut til å sprette opp 1 sekund og raskt ned igjen til 30.

 

FPS spill er ikke skikkelig "spillbart" lavere enn 60fps.

9481557[/snapback]

 

Sliter med det samme selv..

Så lenge dette ikke blir ordnet så kommer ikke jeg til å kjøpe spillet.

Lenke til kommentar

Dæven for et kjedelig spill. Likte ikke "feelingen" på våpnene i det hele tatt, nei dette var noe drit.

 

Edit: Kan legge til at jeg ikke likte "feelingen" på det meste egentlig. Kanskje jeg trenger litt tilvenning eller noe, men det sto laaangt ifra forventningene. Kjøretøyene var som å kjøre statiske legoklosser, hud'en var rotete og stygg og demo-banen var jo direkte kjedelig.

Endret av Der Kommissar
Lenke til kommentar
Har du sett/lest dette?

 

Important note for ATI users: You must download and install this hotfix in order to be able to run the Enemy Territory: QUAKE Wars demo. The next revision of the ATI drivers is going to include the hotfix.

9477010[/snapback]

Nope, den var ny for meg så jeg takker og bukker for den :)

 

Testet spillet litt nå og det var vel i grunn et helt greit spill. Har nok fremdeles litt å lære kan det virke som, men jeg får gi det et nytt forsøk litt senere så får vi se om jeg ikke får dreisen på det etterhvert.

Lenke til kommentar

Bare hyggelig CurSe

 

Det funker det wolf5..

Deilig å spille med alt på maks med 60FPS.

For at man skal kunne utføre de diverse oppdragene online så må spillerne var nokså synkronisert..for å si det sånn.halvparten av tiden så viste ikke jeg hva jeg skulle gjøre eller hvor jeg skulle gå.lol..

men det kommer vel etterhvert..

Lenke til kommentar
Et av de kuleste spillene jeg har prøvd på lenge.

 

Til dere som klager over grafikken, hva forventer dere på såpass store map? At spillet har BioShock-grafikk? Utviklerne var smarte nok til å skjønne at ikke alle gidder å kjøpe en high-end PC pga ett spill.

 

Ellers, utrolig positivt at det faktisk funker å være infanteri i, i motsetning til BF-serien der infanteriet må løpe 30km kun for å bli bombet av en kar i fly eller whatever.

 

Artige, balanserte våpen.

 

Garantert kjøp.

9477093[/snapback]

 

Dummeste jeg har hørt. Jeg spilte aldri noe annet en infanteri i BF og klarte meg fint. Med lit inn game IQ klarte jeg meg fint. OG det er MYE større sjangs for og bli bomba av fly når du sitter i tanks

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...