nosync Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 (endret) Hadde funket bra dette. Det ville jo vært noe ala "Indiana Jones" aktig spill da. Med andre ord et "Adventure" spill....hadde ikke fungert ellers. Vet ikke om dere har sett de 2 filmene som er laget, men de er faktisk temmelig bra. Men spillet hadde bare være på handle listen min dersom selveste Richard Dean Anderson var stemmen....er så lei av alle disse "film spill" med etterlignings stemmer. PS. Noen andre som gleder seg til "Stargate: Continuum" kommer? Endret 9. september 2007 av nosync
Vrengtpolvott Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Nå er jo faktisk Richard Dean Anderson en veldig god voice actor, så han hadde passet veldig godt inn i enda et spill, han var jo voice actor i Fallout.
Bear^ Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Macgyver som spill? Det måtte jo være dømt til å mislykkes. Ikke bare har serien den tynneste historien, selve karaktere macgyver er en latterlig patetisk person. Er så pussig at det er akkurat det han trenger for å komme seg ut av all verdens situasjoner. Nei la Macgyver være død, det er den beste prestasjonen han har gjort.
mESA Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Som spill hadde nok dette funket dårlig. Men serien er og vil alltid være genial. Bear, du tar nok feil (bortsett fra at det hadde misslykkes som spill)
bjeil Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Som spill hadde nok dette funket dårlig. Men serien er og vil alltid være genial. Bear, du tar nok feil (bortsett fra at det hadde misslykkes som spill) 9460225[/snapback] Serien er genial for barn. Jeg innså i alle fall fort McGyvers "patetiskhet" da jeg ble litt eldre.
Toxin Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Det heter MacGyver tape "Water is kind'a cool...it's the only substance that expands when it freeze" - Personligt så elsker jeg når han sier slike ting, må bare smile for meg selv.
Gandax Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Som spill hadde nok dette funket dårlig. Men serien er og vil alltid være genial. Bear, du tar nok feil (bortsett fra at det hadde misslykkes som spill) 9460225[/snapback] Blasphemy!!
Bear^ Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Som spill hadde nok dette funket dårlig. Men serien er og vil alltid være genial. Bear, du tar nok feil (bortsett fra at det hadde misslykkes som spill) 9460225[/snapback] Hehe, og her kunne jeg sagt "nei du tar feil" men hva er vel vitsen, jeg er vel tilatt min egen mening, eller er den rettigheten fratatt meg? Da jeg var liten var Macgyver OK å se på når jeg kom hjem fra skolen, men når jeg nå har fått flere kanaler og ser hva som faktisk er kvalitetsprogram, så er Macgyver ikke noe å klistre øynene på lenge.
hfthomas Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 hva med monkey island? jeg håper mer på sånn marinejeger-spill jeg! hadde de fått til det skikkelig ..................... DA!
E-wok Skrevet 9. september 2007 Skrevet 9. september 2007 Macgyver spill, ja. Mission: -Find some paper and steel to create massive lasergun. -Save the young lady with lasergun. Tror det desverre hadde funket dårlig som spill.
Isbilen Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 (endret) Din ide av et MacGyver-spill hadde kanskje sugd ja, men det betyr ikke at ikke andre kan komme opp med et bedre konsept. EDIT: Dessuten skyter ikke Macgyver. Endret 10. september 2007 av Isbilen
Bruktbilen Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Da jeg var liten var Macgyver OK å se på når jeg kom hjem fra skolen, men når jeg nå har fått flere kanaler og ser hva som faktisk er kvalitetsprogram, så er Macgyver ikke noe å klistre øynene på lenge. 9460541[/snapback] Ser på det hver dag på tv2, topp saker
Vrengtpolvott Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 MacGyver er like bra nå som det var før, om ikke enda bedre! Tror et MacGyver spill hadde blitt fantastisk bra om det var blitt skikkelig gjennomført med adventure stil og minigames hvor man skal bygge dupeditter for å komme seg forbi hindringer
Bata Skrevet 10. september 2007 Skrevet 10. september 2007 Hvorfor ikke? Et friskt pust innen gaming? Lenge siden noe i den retningen har kommet ut. Selv ikke fan av sjangeren, ikke en gang MacGyver, men støtter det pga en mulig positiv effekt det vil kunne ha på spillmarkedet!
santacruze Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 siste boss: CHUCK NORRIS! mac gyver vs chuck norris.. hvem vinner?! Mac gyver såklart!
Vrengtpolvott Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Sisteboss hadde jo selvfølgelig vært Murdock
Gromle Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Tror egentlig det kunne blitt ett ganske bra old school point 'n click adventure spill. Samle sammen masse duppedingser og kominere dem for å lage noe sprøtt som fikser biffen.
Civilix Skrevet 13. september 2007 Skrevet 13. september 2007 Tror egentlig det kunne blitt ett ganske bra old school point 'n click adventure spill. Samle sammen masse duppedingser og kominere dem for å lage noe sprøtt som fikser biffen. 9489320[/snapback] Å lage et point'n'click spill idag hadde dødsdømt spillet uansett hvor tøff hovedpersonen er. Måtte nok blitt fpas, førstepersons anti-skytespill, med en gjennomført "devicebuilding"-modus, og seff må allt være ødelegbart og fysikk/kjemi(kan bli første spill som krever en kjemiprosessor ) må fungere på allt i spillverdnen. Å ha statisk 'sett sammen del x og y, så bruker du det på ting z i spillverdnen' blir alltfor kjederlig, skal det bli macgyver må man improvisere løsningen.
slash Skrevet 14. september 2007 Skrevet 14. september 2007 Hvorfor ville et point & click format dødsdømt spillet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå