Gå til innhold

Wentworth Miller kommer ut av skapet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen.

 

Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å bennytte p_report.gif funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel.

 

(Dette innlegget skal ikke kommenters, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg vil gjerne høre at han avkrefter ryktene! :)

 

Synes nå det passer seg best at han er straight, jeg da..

Hvorfor syntes du han passer best som heterofil da? Spiller det egentlig noen rolle hvilken legning han har?

 

hmm.. Hvorfor? Fordi jeg anser det som mest normalt.. :) ..og han er jo hetro i serien, skal være.. Han har i hvert fall god smak når det gjelder kvinnfolk (Sarah Wayne Callies :love: )

 

Og ja, spiller litt rolle! Hvorfor? Fordi jeg anser det som normalt! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg synes det er helt greit om han er homofil! For uansett synes jeg han er en fantastisk flink skuespiller, og jeg kommer ikke til å slutte å serien av den grunn. Jeg synes jo han er veldig tiltrekkende, men jeg tror det hadde vært bra for samfunnet, at en så flink og kjekk skuespiller er homofil. Men uansett om han er homofil eller hetrofil, synes jeg det er helt opp til han selv, og det tar jo ikke akkurat å rammer noen av oss. :)

Lenke til kommentar

Synes det er galt at han er homofil. Det står jo tydelig i bibelen at menn skal være med kvinner. Ikke kvinner med kvinner eller menn med menn. Synes man skal leve etter bibelen, de som ikke gjør det er jo fordømt til å ende i helvete eller ?

 

Er slike mennesker syke siden gud har bestemt at det ikke er riktig ? Velger de det, eller er det en sykdom ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...