Gå til innhold

Wentworth Miller kommer ut av skapet


Anbefalte innlegg

Synes det er galt at han er homofil. Det står jo tydelig i bibelen at menn skal være med kvinner. Ikke kvinner med kvinner eller menn med menn. Synes man skal leve etter bibelen, de som ikke gjør det er jo fordømt til å ende i helvete eller ?

 

Er slike mennesker syke siden gud har bestemt at det ikke er riktig ? Velger de det, eller er det en sykdom ?

1191664289385zp9.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ønsker at han skal være hetrofil. Men jeg har ikke noe i mot om han eventuelt er homofil. Wentworth Miller er en kjempebra skuespiller som spiller i min favoritt serie. Er han homo så er det greit. Kommer ikke til å slutte å se på Prison Break av den grunn

 

 

 

Det står jo tydelig i bibelen at menn skal være med kvinner. Ikke kvinner med kvinner eller menn med menn.

 

Nøyaktig hvor i bibelen står det? Gidder ikke lete selv.

Endret av JFM
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
Hvorfor blir alle så overrasket? Han er jo den homoen.

 

Forresten er alle serier på Tv3 (TV generelt egentlig) møkk!

Skjønner ikke hvorfor jeg gidder å poste her en gang.

SÅ IKKE GJØR DET, DA!

 

On-topic:

Jeg bryr meg fint lite om han er homo eller hetro, han er en veldig god skuespiller, og gjør en kejmpe jobb i Prison Break, og det er det jeg bryr meg om.

Endret av Deila
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Ja, er vel greit. Men passer vel ikke helt bra om han er det og er hovedpersonen i Prison break?

 

Jeg føler det ødelegger litt :p

 

Minner meg litt omd en ene episoden av Entourage hvor Turtle ikke vil at Vince skal spille homo i en film.

 

"I don't see why he should pretend to be gay when he's not."

 

"He's an actor, turtle..."

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Synes det er galt at han er homofil. Det står jo tydelig i bibelen at menn skal være med kvinner. Ikke kvinner med kvinner eller menn med menn. Synes man skal leve etter bibelen, de som ikke gjør det er jo fordømt til å ende i helvete eller ?

 

Er slike mennesker syke siden gud har bestemt at det ikke er riktig ? Velger de det, eller er det en sykdom ?

Hva faen? Hvem har sagt at man skal legge opp livet etter bibelen? Hvordan kan det å være homofil være en sykdom, fordi GUD den allmektige har sagt det? Hva har denne fyren gjort siden han skal bestemme hvordan folk skal være?

 

Herregud, religion er faen meg det dummeste som fins!

Lenke til kommentar
Synes det er galt at han er homofil. Det står jo tydelig i bibelen at menn skal være med kvinner. Ikke kvinner med kvinner eller menn med menn. Synes man skal leve etter bibelen, de som ikke gjør det er jo fordømt til å ende i helvete eller ?

 

Er slike mennesker syke siden gud har bestemt at det ikke er riktig ? Velger de det, eller er det en sykdom ?

Hva faen? Hvem har sagt at man skal legge opp livet etter bibelen? Hvordan kan det å være homofil være en sykdom, fordi GUD den allmektige har sagt det? Hva har denne fyren gjort siden han skal bestemme hvordan folk skal være?

 

Herregud, religion er faen meg det dummeste som fins!

 

Og hvem har i det hele tatt sagt at Wentworth Miller er kristen? Er enig med deg i at kristne ikke burde være homofile, men det du skriver gjør meg kvalm.

damn, gjorde en noob feil, skulle redigere, men svarte i stedet.. dere ser vel hva som er lagt til.

Endret av BallsMcLongCock
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+432

Wentworth Miller er en genial skuespiller, homo eller ikke. Selv om jeg syns at homofili er feil, så forandrer ikke det fakta. Han er en god skuespiller, og han gjør en veldig god jobb i Prison Break.

 

Miller har forresten avkreftet homo-ryktet minst en gang.

Lenke til kommentar

Er ikke den en bekreftelse på at han ikke har kommet ut av skapet ennå?

 

Jeg ønsker at han skal være hetrofil. Men jeg har ikke noe i mot om han eventuelt er homofil. Wentworth Miller er en kjempebra skuespiller som spiller i min favoritt serie. Er han homo så er det greit. Kommer ikke til å slutte å se på Prison Break av den grunn

 

Rollefiguren hans er jo heterofil uansett.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Lol dere er akkurat som de dumme syke paparatziene i hollywood, ser noe så tror dere det.

Han er IKKE homofil, det sa han klart og tydelig på et interview jeg så av ham på youtube, så alle dere idiotiske retards som trør det dere hører med en gang, sjekk litt etter neste gang..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...