Gå til innhold

Redalert2 + lan + xp


Anbefalte innlegg

Sitter på lan nå og har -veldig- lyst til å spille noen runder redalert2.

Problemet er bare det at vi har 4 cp pc'r (med ipx og tcp/ip), men de

finner ikke hverandre når man kommer inn i "lobbyen".

 

Har prøvd å søke på internett, men jeg finner ingen svar på dette

problemet. Noen som vet noe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan velge kort og noe plukk. Ikke noe å hente der, med mindre de har mer enn et kort i maskinene. Og det er i hex.  

Mulig du kan angi subnett eller destinasjonIP elns.

 

Det var nok i hex, ja. Men jo, det kan være noe å hente der, husker ikke nøyaktig hvordan oppsettet er der, men jeg ordnet i allefall flere maskiner med XP og det samme problemet i den konfigurasjonen.

Lenke til kommentar

Jeg hadde det problemet og men jeg fikk fikset det sånn:Gå inn i setupen på red2 og der er det noe med IP'en eller noe (noen tall uansett).Du kan velge mellom 3 muligheter med tall der og da skifter du det valget som er nr.2 fra topp (midterste)det fikset problemet mitt.

Håper dere forsto det (vanskelig og forklare med og skrive.

PS:RA2 lagger som faen i LAN,tro meg.Når det er mange på en skjerm så lagger det som faen,alle jeg vet om som har RA2 lagger det hos i LAN.

(Og nei,det er ikke maskinen min som er dårlig)

 

Det er i LAN setupen altså!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg og en kamerat hadde det problemet. Vi gjorde som følger: Gikk på network setup. IKKE forandre på network card. (Det skal stå på sånn at det begynner med noe sånt som "12 34 cd ef", det gjorde det på begge våre maskiner). Socket number setter du til "1337". Destination network setter du til "00.00.00.00". Det er VELDIG viktig at socket number og destination network er likt på begge maskiner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...