Gå til innhold

bestilling via SHG.no


Anbefalte innlegg

Tror du det funker å stikke innom postkontoret mitt litt senere?

Enkelt og greit, nei.

9478608[/snapback]

Vet ikke helt om jeg ordla meg rett. Tingen er den at i stavanger så kom altid posten på postkontoret mitt rundt klokka 4 og da var det bare å stikke ned på postkontoret med pakkenummeret og de fant den frem til deg. Pakken ble ikke registrert før rett rundt 5 eller dagen etter.

 

Tenkte meg ikke en tur ned til postsorteringsterminalen for der vet jeg at jeg ikke kan hente pakken. Pointet der var at jeg bor veldig nært :)

Endret av jokki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du det funker å stikke innom postkontoret mitt litt senere?

 

Enkelt og greit, nei.

 

Til opplysning så har jeg en RMA med IT-Butikken i skrivende stund.

 

IT-Butikken??

 

Imponerende.. Hvordan greier du å blande inn de i en tråd om Shg.no?

 

Min er faring med Shg er litt blandet, gode priser, svarer på epost, rask til å ta telefonen og hyggelige, løser klager raskt, men nettsidene er ikke bra og litt tullete dette med Tollen.

 

Alt i alt absolutt en butikk jeg ikke vil fraråde, men derimot vil prøve igjen ved neste anledning.

9478608[/snapback]

 

Poenget mitt, som dessverre kom litt dårlig frem er at virker det som om det er blitt litt knotete å få fraktet post mellom Norge og de danske webshoppene, slik at RMA ikke er så fryktelig kjekt etter at tollen har begynt å bli litt trøblete.

Lenke til kommentar
yey da var pakken min komt til oslo :)

 

12.09.07  10.19  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO

 

Tror du det funker å stikke innom postkontoret mitt litt senere? Tar meg liksom 10 minutter å gå til postsorteringsterminalen :p Forresten har noen en liten anelse om hvilket postkontor jeg skal gå på? har nettop flytta til oslo ser du. Har postnummer 0182 og bor like ved akerselva i anker studentbolig(rett ved Anker best western og eller Ankertorget)

9478227[/snapback]

Boohoo :( . Bestilte på lørdag og ikke noe nytt, bare at den ligger loka i en container i Danmark...

Lenke til kommentar
Pakkesporing virker ikke:

"MOTTATT DATA OM SENDING" og "9999 INGEN NY POSTADRESSE".

Dessuten er pakken forsinket.

 

Ifølge SHG ligger problemet hos Posten som har lovet å løse det så fort som mulig.

9417342[/snapback]

 

Jeg har samme problemet, tror jeg har et skjermkort som ikke virker. Bare sendte du inn en sånn rma eller hvordan gikk du fram?

Lenke til kommentar
ja, shg tok har tatt inn et helt parti med deefekte minnebrikker. Faktisk så er alt shg kjøper inn deefekt. Du er bare dum som ikke har forstått det før nå. Det er en grunn til at prisene er så lave.

9483850[/snapback]

hahaahha <3

9483940[/snapback]

 

men det burde jo ikke være lov!? :p fikk en defekt brikke (delvis defekt da) fra netshop, 1 av 2 brikker i et kingston 2GB-kit. fikk dog nytt kit :D

Lenke til kommentar

Min bestilling ble sendt 11.09.

 

Innholdet var:

Varenr  Beskrivelse  Antall  á  Pris
730352  Creative X-Fi Xtreme Audio, bulk  1  303,00  303,00 NOK
2056049  Intel Core 2 Quadro Q6600, BOX, LGA775  1  2.113,00  2.113,00 NOK
2047114  Samsung SP T166 500GB, SATAII, 16MB  1  812,00  812,00 NOK
2096278  XFX GeForce 8800GTS, 320MB, PCI-E  1  2.265,00  2.265,00 NOK
750781  Samsung SH-S182D, DVD±RW, Black, Bulk  1  249,00  249,00 NOK

 

Den 13.09 kl 12 var den innlevert på postterminal i Oslo.

 

Hvis alt går som det bør gjør har jeg den i morgen klokken 12.

Lenke til kommentar

har ikke lest noe særlig i tråden. for litt åver en uke sidenbestilte jeg meg ny mus fra SHG.no. då jeg skulle spore pakken skjønte jeg ingen ting. på postens sporingslink stod det at paken veide 0g. og det stod ingenting om status. på mandag bestemte jeg meg for å ringe til shg. mannen jeg pratet med kunne fortelle at pakken befant seg i Oslo. men siden shg har lager i Danmark var det blitt litt problemer med posten. jeg sa så til mannen hvor langt nord jeg bor (Troms). mannen lovet meg da at jeg skulle ha pakken iløpet av uka. sener på mandagen prøvde jeg sporingslinken. nå funket den helt fint. nå var ikke pakken vekktløs, og det stod at den var i oslo. i dag fikk jeg min nye Logitech G5 2007 edition i posten, sendt fra shg.no

 

edit: leif, og et veldig uoversiktlig innlegg

Lenke til kommentar

Har vel kjøpt varer fra SHG for over 30 000kr. og aldri hatt noen problemer med den sjappa, hadde en RMA også og den gikk helt smertefritt igjennom :thumbup:

 

Glemte forøvrig og nevne at jeg i den siste tiden har bestilt ganske masse deler hos det de fleste kaller for ei "møkkasjabbe", nemlig stretto.no. Kan ikke si annet at denne websjappa er den beste som finnes akkurat nå for tiden, og har spart meg for adskillige penger på å kjøpe derfra. Ingen problemer og utmerket service :thumbup:

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...