Gå til innhold

bestilling via SHG.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

oh me too! me too! :D

 

10.09.07 15.47 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

 

spørs om jeg også får den i morgen, om den kommer tidlig til Molde, bor på andre sia av fjorden så.. Enten i dag eller i morgen da! :D

 

 

hvor mange er det som har fått pakken sin til oslo i går? (mandag), og når bestilte dere?

Endret av viiite
Lenke til kommentar
oh me too! me too! :D

 

10.09.07  15.47  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO 

 

spørs om jeg også får den i morgen, om den kommer tidlig til Molde, bor på andre sia av fjorden så.. Enten i dag eller i morgen da! :D

 

 

hvor mange er det som har fått pakken sin til oslo i går? (mandag), og når bestilte dere?

9469965[/snapback]

 

Pakken min ble sendt den 4. og kom til Oslo igår 21.17.

Tipper jeg har den imorgen da.

Lenke til kommentar
oh me too! me too! :D

 

10.09.07  15.47  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO  

 

spørs om jeg også får den i morgen, om den kommer tidlig til Molde, bor på andre sia av fjorden så.. Enten i dag eller i morgen da! :D

 

 

hvor mange er det som har fått pakken sin til oslo i går? (mandag), og når bestilte dere?

9469965[/snapback]

 

Pakken min ble sendt den 4. og kom til Oslo igår 21.17.

Tipper jeg har den imorgen da.

9471122[/snapback]

 

å hoi. når de skriver leveringstid 2-4 dager så burde de greie å holde det. spesielt når enkelte her har fått varen to dager etter. ellers bør de opplyse om at 'det ofte oppstår problemer med tollen' ^^

Lenke til kommentar
11.09.07  13.02  AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Feilsendt

Tiltak: Videresendt  6025 ÅLESUND 

11.09.07  12.49  AVVIK I PRODUKSJONEN

Årsak: Feilsendt

Tiltak: Videresendt  6025 ÅLESUND 

11.09.07  09.42  REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL  6025 ÅLESUND 

10.09.07  15.47  INNLEVERT POSTTERMINAL  0024 OSLO 

 

for pokker feilsendt til Ålesund!! jeg kunne hatt diskene mine i dag for svarte! F'''' ta posten! har bestilt flere pcer og andre deler i dag i jobbsammenheng som også har blitt feilsendt og stoppet osv.

 

edit: hadde jeg vært posten hadde jeg holdt tilbake slik informasjon, for mitt eget beste :p

 

edit2: hvordan fungerer det med tollpost? De ringer deg og avtaler utleveringstid? De er jo adskillig raskere på utlevering (1 dag ca utregnet fra tollpost.no, fra oslo 0024 til tomrefjord 6393). Posten bruker jo over 2 dager hit opp.

Endret av viiite
Lenke til kommentar
er verdt å vente noen ekstra dager. prisene er jo langt under nest billigste.

aldri hatt problemer med shg, dem er utrolig bra på support også..

rma eller retur er aldri noe problem

9477543[/snapback]

 

sikkert sant det, bortsett fra at jeg synes nettsida er utrolig dårlig oppbygd osv, også burde en kanskje informere om mulige tollproblematikk på forhånd, istedenfor at folk skal sitte å vente i ukesvis på varer de har bestilt. For de har jo leveringstid 2-4 dager, står jo på sida.

Lenke til kommentar
rma eller retur er aldri noe problem

9477543[/snapback]

 

Neivel? Det virker som om postgangen ut av norge til de danske webshoppene også er blitt tregt av en ellera annen grunn. Til opplysning så har jeg en RMA med IT-Butikken i skrivende stund. Pakken har brukt 3 uker på å komme seg fra mitt postkontor og til verkstedet til IT-Butikken. Hvis den skal bruke like lang tid til meg, vil det med andre ord si 6 uker uten min kjære router. Og det uten å ta med eventuell behandlingstid hos verkstedet til IT-Butikken.

 

Jeg tror jeg sparte 200 kroner den gangen jeg kjøpte den. Vet ikke om jeg synes at den besparelsen var verdt det.

 

Edit: Nye opplysninger, pakken min er forventet å komme til verkstedet i morgen eller fredag. Dette begynner å tære på tålmodigheten min. Hva slags rettigheter har man når det er 3. part som er delvis skyld i problemet? Jeg har mistanke om at Oslo-kontoret (postboksen til It-Butikken) samler opp pakker slik at det lønner seg å sende det til Danmark. 14 dager i Oslo er jaffal mistenkelig.

 

Edit: Siden Panther ikke forsto hvor jeg ville hen, måtte jeg jo utdype hva jeg mener er trøblete med RMA mot de danske webshoppene som operer i Norge.

Endret av BennyXNO
Lenke til kommentar

yey da var pakken min komt til oslo :)

 

12.09.07 10.19 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

 

Tror du det funker å stikke innom postkontoret mitt litt senere? Tar meg liksom 10 minutter å gå til postsorteringsterminalen :p Forresten har noen en liten anelse om hvilket postkontor jeg skal gå på? har nettop flytta til oslo ser du. Har postnummer 0182 og bor like ved akerselva i anker studentbolig(rett ved Anker best western og eller Ankertorget)

Lenke til kommentar
Tror du det funker å stikke innom postkontoret mitt litt senere?

 

Enkelt og greit, nei.

 

Til opplysning så har jeg en RMA med IT-Butikken i skrivende stund.

 

IT-Butikken??

 

Imponerende.. Hvordan greier du å blande inn de i en tråd om Shg.no?

 

Min er faring med Shg er litt blandet, gode priser, svarer på epost, rask til å ta telefonen og hyggelige, løser klager raskt, men nettsidene er ikke bra og litt tullete dette med Tollen.

 

Alt i alt absolutt en butikk jeg ikke vil fraråde, men derimot vil prøve igjen ved neste anledning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...