Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

suge seg selv?! hvordan?


Gjest lettagutt

Anbefalte innlegg

Gjest Slettes-xwByZdFZ
alså. er helt greit at han er homo. men jeg fikk en forståelse av at han både har blitt sugd av både menn og damer.

9401150[/snapback]

 

Bifil da vel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, prøvd begge deler. Er bifil.

 

Judge me.

 

Uansett. Uavhengig av kjønn så gjelder det jo å kjenne utstyret og personen, og det går tross alt begge veier.

 

Når det gjelder å suge seg selv er eg litt skeptisk. Ikke fordi eg ikke tror at selve sugingen kan være godt, men eg ser for meg at konsentrasjonen forsvinner pga ubehagelig stilling? Evnt belastningsskader som kommer i ryggen av det? Hadde jo vært litt morsomt å se noen studier av dette. "50-70% av personer som utfører autofelatio utvikler ryggskader etter kort tid. Avdelingsleder for Ryggplager AS avd Sør fraråder autofelatio på det sterkeste..."

Lenke til kommentar
Jeg lurer først å fremst på, hvorfor skal du absolutt suge deg selv?! Når det er så lett å finne en annen som kan gjøre det for deg? :D Hehe.. I stede for å betale penger for å få ut noen ribbein, så bruk litt fornuft.. Betal heller noen for å suge deg.. Sikker mye mer tilfredstillende det :tease:

9407043[/snapback]

Hvorfor runke? Man kan jo bare betale en hore for å ligge med seg... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg lurer først å fremst på, hvorfor skal du absolutt suge deg selv?! Når det er så lett å finne en annen som kan gjøre det for deg? :D Hehe.. I stede for å betale penger for å få ut noen ribbein, så bruk litt fornuft.. Betal heller noen for å suge deg.. Sikker mye mer tilfredstillende det :tease:

9407043[/snapback]

Man utforsker sin egen kropp?

 

Og det er sikkert nok av de som synes det er godt å suge seg selv :) Ikke alltid man har en dame/mann so kan gjøre det for seg :p

Lenke til kommentar
Ser ikke hva som er så ekkelt. Hadde jeg vært gutt og greid det, hadde jeg totally gjort det.

9407545[/snapback]

 

Jada, og hadde jeg vært jente, ville jeg klådd på puppa mine og sleika fitta mi hele tida.

9407608[/snapback]

:woot: det hadde jeg å gjort.

 

neida. seriøst. Aidskake kan vell egentli ikke vite hva hun hadde gjort om hu var gutt :nei:

 

leif :thumbdown:

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Are there actually women in the world who do not like to give blow jobs? See a lot of guys on dates got their fingers crossed here tonight … "Answer him, honey, go ahead. Let's hear how you feel about this right now."

 

A woman one night yelled out, "Yeah, you ever try it?" I said, "Yeah. Almost broke my back." It's that one vertebrae, I swear to God, it's that close. I think that vertebrae is going to be the thing to go in our next evolutionary step. Just a theory...and a fervent prayer! Yeah, now all the guys are going, "Honey, I have no idea what he's talking about. I think he's a devil-child." That may be true, but guys … yyyou know what I'm talking about. I can speak for every guy in this room here tonight. Guys, if you could blow yourselves, ladies, you'd be in this room alone right now … watching an empty stage.

9407593[/snapback]

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Ser ikke hva som er så ekkelt. Hadde jeg vært gutt og greid det, hadde jeg totally gjort det.

9407545[/snapback]

 

Jada, og hadde jeg vært jente, ville jeg klådd på puppa mine og sleika fitta mi hele tida.

9407608[/snapback]

 

Er det ikke en viss forsjell a? På smaken av kuk og fitte?! Fitte smaker jo ikke no spesielt, men smaker jo heller i vondt :D Kuk regner jeg egentlig med smaker vondt :p Ikke har jeg løst til å finne det ut heller

Lenke til kommentar
Er det ikke en viss forsjell a? På smaken av kuk og fitte?! Fitte smaker jo ikke no spesielt, men smaker jo heller i vondt :D Kuk regner jeg egentlig med smaker vondt :p Ikke har jeg løst til å finne det ut heller

9413631[/snapback]

Hvis du regner med at kukk smaker vondt, regner jeg med at du ikke får noen blowjobs av det motsatte kjønn? :)

Lenke til kommentar
Er det ikke en viss forsjell a? På smaken av kuk og fitte?! Fitte smaker jo ikke no spesielt, men smaker jo heller i vondt :D Kuk regner jeg egentlig med smaker vondt :p Ikke har jeg løst til å finne det ut heller

9413631[/snapback]

Hvis du regner med at kukk smaker vondt, regner jeg med at du ikke får noen blowjobs av det motsatte kjønn? :)

9413686[/snapback]

Jamen det er dems oppgave!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...