Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

suge seg selv?! hvordan?


Gjest lettagutt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

akkurat sånn smaker den. Den smaker altså lite vondt, og det er for jævlig :p

 

Neida, den smaker sannsynligvis i nærheten av hva innehaveren kjører i seg, og om hun vasker seg mere enn bare til høytidene. Prøv da vel! Det som ikke knekker deg, kan du heller slite med resten av ditt syndige liv. :D

Lenke til kommentar
hvordan vet du det?

jeg bare spør...

9400809[/snapback]

 

erfaring.

9401045[/snapback]

 

håper ikke du mener at du er blitt sugd av en mann?

du er gutt ikkesant?

9401059[/snapback]

Herregud, våkn opp fra 1800-tallet.

 

Det å utforske sin egen kropp er jo bare bra (selvom dette går litt for

langt for min smak.)

Endret av danno_O
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Får vel prøve, men trenger jo en dame til det. Kan ikke bare begynne å sleike fitta til en tilfeldig forbipasserende på Karl Johan.

9414209[/snapback]

 

Hvordan vet du det? Prøv!

:whistle:

Lenke til kommentar

Hadde jeg klart det, så hadde jeg sannsynligvis gjort det. Da hadde ikke damene hatt noe å komme med hvis de synes det smaker vondt, etc.

 

Foresten, hvis det smaker vondt enten av jenta eller gutten, da er det bare snakk om personlig hygiene eller sykdom. Jenter kan f.eks få underlivssopp, eller forskjellige kjønnssykdommer. Regner med at det samme gjelder for oss menn. Hygiene er Veldig viktig! Minst én gang om dagen hvis du er i forhold, jeg kan ikke presisere det nok.

 

Problemet er at jeg aldri hadde vært ute og forført damer, det hadde i allefall blitt mindre aktivitet på den kanten. :mrgreen:

 

For å svare på OP, det er bare å tøye, styrketrening, tøye, styrke og mer tøying. Det er veldig viktig å trene styrke i ryggen også, for å unggå skader. Du har ikke lyst på en brukket eller skadet rygg, det skal jeg love deg.

 

Tipper faren er ganske stor hvis du ligger på rygg og tar sparketak for å komme "litt nærmere". 'knekk' :ohmy:

Endret av Daehli
Lenke til kommentar
hvordan vet du det?

jeg bare spør...

9400809[/snapback]

 

erfaring.

9401045[/snapback]

 

håper ikke du mener at du er blitt sugd av en mann?

du er gutt ikkesant?

9401059[/snapback]

 

Si meg en ting:

Hvordan kan han ikke være gutt og ha erfaring med at gutter suger ham?

 

edit: sånn helt on-topic kan jeg ikke forestille meg at å suge meg selv kan være spesielt tilfredsstillende. Du ligger vel omtrent like behagelig som om du henger opp ned fra taket eller noe, og hvis du da skal gi deg selv nytelse i tillegg kan det bli en krevende affere spør du meg. Jeg lar det motsatte kjønn gjøre jobben for meg jeg.

Endret av MannY318
Lenke til kommentar
Sikker på det? Jeg synes det er litt.. hmm.. discusting egentlig

9427427[/snapback]

Hvorfor det? Det er en form for onani...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
onani' -en (etter Onan i 1. Mos 38) kjønnslig selvtilfredsstillelse, masturbasjon

9427446[/snapback]

Aner ikke :wee: Men brukte feil ord, mente sært.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Gjest Guest_Mr.X_*

Velger å gå anonym på denne :p

 

Jeg la meg på ryggen og vippet meg enda lenger ned slik at jeg nestn lå på nakken slik at knærne da var rett ovenfor ørene.. Da var det bare å forsyne seg av godsakene :p MEN det var ikke særli deili å få hele ladningen i kjeften, og måtte svelge mye av det :dontgetit: Orgasmn kom så fort at jeg bare måtte gjøre det slik for å ikke grise. Hvertfall det jeg gjorde etterpå var å gå på do og spy :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...