Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sliter med mms oppsett fra one call. De har ikke N2 på listen sin så forsøker sende konfigurasjonene til LG KU970. Fungerte fint med Netcom, og trolig ville det gjort det med one call også. Velger mobil modell, får pin pr sms, men så hører jeg kun tatatatata lydene uten at meldingen faktisk kommer, eller "setter seg i telefonen."

 

Noen som har opplevd det samme? :hmm:

Lenke til kommentar
Min N2 kjøpt på Elkjøp sender fint MMS med standard medfølgte innstillinger. Jeg har også One Call. Men prøv å gå innpå Netcom sine sider og bestill oppsett derfra, N2 skal være i listen.

 

Hadde netcom og det fungerte fint helt til jeg byttet til one call og nytt sim.

Men forsøker igjen. :cool:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har helt siden januar forsøkt å levere telefonen til reperasjon. En haug med mailer fram og tilbake med diverse forsøk på å gjennopplive telefonen og en del mailer til UPS som surrer med returskjemaer.

 

Dette skjer jo selvfølgelig bare fordi jeg kjøpte telefonen fra sverige, før den kom i butikken her i norge. Er det noen som vet om Deltaservice KAN reparere telefonen min her i norge? Jeg er mer enn villig til å betale hvis det betyr at jeg slipper å styre mer med retur.

Lenke til kommentar
Jeg har helt siden januar forsøkt å levere telefonen til reperasjon. En haug med mailer fram og tilbake med diverse forsøk på å gjennopplive telefonen og en del mailer til UPS som surrer med returskjemaer.

 

Dette skjer jo selvfølgelig bare fordi jeg kjøpte telefonen fra sverige, før den kom i butikken her i norge. Er det noen som vet om Deltaservice KAN reparere telefonen min her i norge? Jeg er mer enn villig til å betale hvis det betyr at jeg slipper å styre mer med retur.

 

Jeg sliter med akkurat det samme, min streika i jule tider og jeg har mailet frem og tilbake til både UPS og Neonode da Neonode har brukt opptil 2 uker på å svare, virker ikke som om vi blir tatt seriøst.

Igår gav jeg til slutt opp og ringte til kundeservice der jeg fikk snakka med en hyggelig svensk tjej, hun virket mer seriøs enn de som sendte mailene og skulle sende meg svar idag om de kunne ordne en rep på Neonoden. Ettersom returskjemaet jeg fikk på mailen min ikke funket så får jeg trolig returskjemaet i posten, ifølge den svenske tjejen.

 

Om du ikke har ringt kundeservice burde du kanksje det, virker som om de tar oss på alvor.

Lenke til kommentar
Jeg har helt siden januar forsøkt å levere telefonen til reperasjon. En haug med mailer fram og tilbake med diverse forsøk på å gjennopplive telefonen og en del mailer til UPS som surrer med returskjemaer.

 

Dette skjer jo selvfølgelig bare fordi jeg kjøpte telefonen fra sverige, før den kom i butikken her i norge. Er det noen som vet om Deltaservice KAN reparere telefonen min her i norge? Jeg er mer enn villig til å betale hvis det betyr at jeg slipper å styre mer med retur.

 

Jeg sliter med akkurat det samme, min streika i jule tider og jeg har mailet frem og tilbake til både UPS og Neonode da Neonode har brukt opptil 2 uker på å svare, virker ikke som om vi blir tatt seriøst.

Igår gav jeg til slutt opp og ringte til kundeservice der jeg fikk snakka med en hyggelig svensk tjej, hun virket mer seriøs enn de som sendte mailene og skulle sende meg svar idag om de kunne ordne en rep på Neonoden. Ettersom returskjemaet jeg fikk på mailen min ikke funket så får jeg trolig returskjemaet i posten, ifølge den svenske tjejen.

 

Om du ikke har ringt kundeservice burde du kanksje det, virker som om de tar oss på alvor.

 

Returskjemaene mine fungerte heller ikke. Jeg har tatt imot 6 returskjemaer, men UPS ber fortsatt om en ny. Jeg kontaktet Neonode og spurte om det var mulig å sende pakken selv, og det var det. Send dem en mail så får du adressen til en kar i scotland. Har skrevet brev til sjefen i UPS Norge, så nå skal de få høre

 

EDIT: Jeg skulle også få tilsendt skjemaet i posten, men det endte med at UPS kom på et uanmeldt besøk, som førte til en lapp på døra om forsøk 1. bla bla bla... De kom aldri igjen

Endret av Fantomsokken
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ny FW: 2.1.358.11

 

Support for Greek T9.

Lower power consumption when Bluetooth is enabled

Louder volume for ring/alert tones.

Improved handling for greek SMS.

Fixed issue where USSD was not working correctly.

Fixed issues with ActiveSync failed, causing unresolved items and causing N2 to become very slow to use.

Fixed issue in that vCards sometimes wasn't handled correctly.

Fixed issue when alarm sometimes not could be deleted.

Endret av StaBBer
Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp fått tilbake telefonen fra service i scotland. Det tok kortere tid enn service her i norge. Knallbra, tenkte jeg...

 

Det viste seg at jeg fikk en helt ny telefon fordi de ikke hadde klart å fikse problemet. Nå sliter jeg med å motta SMS og MMS. Får ikke engang halvparten av alle meldinger som blir sendt til meg. Skuffa.. Veeeldig skuffa.. Det er jo ikke vits å ha en telefon som ikke kan brukes til annet enn musikk... Det var 3000 kr i dass for min del =(

Lenke til kommentar
Er det flere som har problemer med å sende/motta sms med de nye sim kortene fra onecall?

Ja, jeg har problemer med OneCall og Neonode. I går var det 3-4 smser som ikke kom fram til meg. Første gang det skjedde, i januar, så kom de jeg ikke hadde fått fram som uleste hvis jeg satte simkortet inn i en annen telefon. Det eneste smsene som kommer fram når jeg gjør det nå er noen leste smser jeg har slettet for lenge siden, da jeg hadde lånetelefon. Neonoden har vært to ganger på service, tok 3-4 uker hver gang... Sist gang var det fordi alt så normalt ut på telefonen, men ingen samtaler eller smser nådde fram til meg. Det så jo ikke jeg, så det gikk en hel dag før jeg oppdaget det. Jeg fikk beskjed om at de hadde sjekket den, men ikke fant noen feil.

 

Og når jeg sender smser må jeg ofte sende flere ganger, telefonen sier umiddelbart at den ikke kan sende. Forbanna irriterende.

 

Og OneCall sier at de ikke har support på Neonode fordi den ikke har forhandler i Norge. Da jeg gjorde dem oppmerksom på at den blir solgt på Elkjøp så sa de at det visste de ikke, men de har uansett ikke support på den...

Lenke til kommentar

Har vært i kontakt med Neonode ang problemer og sende/motta sms og her er svaret jeg fikk fra dem:

 

Tack för att du har kontaktat Neonode angående smsfunktionen på N2.

 

Våra tekniker håller fortfarande på att hitta en lösning som skall komma i vår nästa version av programvaran.

 

Om vi kan vara till vidare assistans, kontakta oss gärna igen.

 

Med Vänliga Hälsningar,

 

Neonode Kundservice

Lenke til kommentar

Får heller ikke mottat Sms, og jeg har Telenor. Kan få hvis jeg skrur av telefonen og så på igjen, da hender det at det kommer inn en del. Helt ubrukelig sånn som det er nå. Fikset meg lånetelefon til dette blir i orden igjen. Synd egentlig, den er jo så liten og fin ...

Lenke til kommentar

Jeg har OneCall og mailet dem og spurte om jeg måtte bytte abonnement når jeg hadde Neonode, for jeg hadde skjønt det sånn at de ikke støttet Neonode, til tross for at de selger den på Elkjøp. Og fortalte dem at det var en del smser jeg ikke fikk. De svarte:

 

"Dessverre er det sant som du sier, simkortene vår støtter for tiden ikke din type telefon".

 

Gjelder dette problemet bare OneCall eller er det mange? Er det vits i å bytte abonnement? Jeg ser en har problemer med Telenor også her.

 

Det er vel bare å vente det ut da kanskje, de må jo snart finne ut av det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...