Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Under MMS må du ha følgende innstillinger:

APN: mms.netcom.no
User Name: mms
Password: netcom

WAP: 
APN:
User Name:
Password:

 

Under Application Profiles lager du også to profiler.

MMS
Type: MMS
Url: http://mms/
Use as HTTP proxy: Skal ikke merkes
Proxy: 193.207.134.133
Port: 9201

WAP
Type: WWW
Url: http://wap.netcom.no/
Use as HTTP proxy: Skal ikke merkes
Proxy: (skal ikke fylles ut)
Port: (skal ikke fylles ut)

Tror det skal fungere. :)

Her er noen innstillinger som skal fungere til Netcom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Vurderer å kjøpe den, men lurer på et par ting før jeg bestille den.

 

Jeg vil bruke mobilen mest som mp3 spiller og litt sms-ing. Pleier alltid å laden mobilen min hver natt, så kan det la seg gjøre med denne mobilen? vil batteriene holde det ut eller må man lade den flere ganger om dagen?

 

og så lurte jeg på tykkelsen. Jeg vet at den er utrolig liten, men hvor tykk er den egentlig? på bilder og video ser den jo veldig tykk ut. jeg har en gammel samsung d500 her, er den like tykk som den?

Lenke til kommentar
Jeg bruker den som MP3-spiller og hører vel rundt 3-4timer musikk hver dag med den og da er batteriet nesten halvfullt.

 

Nå vet jeg ikke hvor tyk D500 er, men N2 er ca. like tykk som et DVD-cover.

 

Ok, takk for svaret

Et DVD cover er ikke så tykk egentlig, men den ser jo mye tykkere ut en det på alle bilder og video jeg har sett. hmm...

 

Batteritiden er jo bra da hvis den kun er halvfullt etter 3-4timers musikk, er det bare hos deg eller hva sier dere andre? er batteritiden så god da? for nesten alle tester jeg har lest om den så er det mest batterien de klager på

Lenke til kommentar
Det hjalp litt. Nå får jeg i hvert fall opp en sånn status med antall kb sendt, men det stopper opp etter en liten stund. Får beskjed om at jeg enten ikke har dekning eller har feil mms-innstillinger.

Prøvd å sende den første mms'en til deg selv? Prøvd å slette alt og bestille innstillinger på nytt?

Lenke til kommentar
De fleste tester er litt gamle og det har kommet ny firmware som har forbedret batteritiden.

 

Fikk meg N2 fra Elkjøp Vinterbro i går, har siste siste software og ladet batteriet natt til i dag. Har trykket ganske mye på den i dag, men batteriindikatoren har bare gått ned en strek. Så jeg er veldig fornøyd. Trodde det skulle være skikkelig ille.

 

Lurer på en liten ting. Det står at softwaren jeg lastet ned skulle inneholde norsk språk, men norsk kommer ikke opp som telefonspråk (finner bare svensk, engelsk og 3 andre. T9 er på norsk da. Er det bare det Neonode mener når de skriver at oppdateringen inneholder norsk språk?

Lenke til kommentar
Jeg har norsk språk. Prøv å last ned siste firmwar fra neonode.com. Husk å velg norsk før du instalerer det på telefonen.

 

Ok, skal prøve det etterpå, er det noen som har tips hvordan jeg synkroniserer telefonen mot Outlook også? Hvor finner jeg program for å gjøre dette?

Lenke til kommentar
ActiveSync tar kanskje av seg den biten?

Ja, under innstillinger velger man hva man vil synkronisere. (kalender, kontakter etc.)

 

Activesync finner ikke telefonen når den er koblet til via usb. Noen forslag? Må telefonen være avslått slik den er ved firmwareupgrade kanskje? (kommer inn på minnet til telefonen når telefonen er slått av)

Lenke til kommentar
ActiveSync tar kanskje av seg den biten?

Ja, under innstillinger velger man hva man vil synkronisere. (kalender, kontakter etc.)

 

Activesync finner ikke telefonen når den er koblet til via usb. Noen forslag? Må telefonen være avslått slik den er ved firmwareupgrade kanskje? (kommer inn på minnet til telefonen når telefonen er slått av)

Har du prøvd å søke etter nye enheter da?

Lenke til kommentar

Har du prøvd å søke etter nye enheter da?

 

Hehe, ja jeg har faktisk det. finner ingen telefon via usb kabelen hvertfall.

 

EDIT: Etter at jeg slette en annen telefon fra "mine enheter" under blåtann, fant activesync plutselig N2 med usb kabel :) Hurra, nå har jeg alle kontaktene mine på N2. Litt bedre å bruke den da.

Endret av glosi
Lenke til kommentar
Annen hver dag må jeg stille klokke, dato, md. på nytt igjen. Hva er det som er feil innstilt i min N2?

 

Høres ut som en bug. Du kan alltids prøve å oppdatere programvaren. Jeg opplever dette selv, men kun når telefonen har vært uten batteriet en stund, f. eks. når jeg tar ut minnekortet og bruker kortleser ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...