Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg har samme problem, en venn av meg fra USA sendte meg 4 meldinger, men jeg fikk ingen av dem. Så kan dere poste her hva Neonode svarer?

Har prøvd å slå av og på mobilen for å se om meldingene vil dukke opp, men det hjalp ikke

 

Tror nok de meldingene er tapt, i alle fall hvis du har samme problem som meg.

Du skal få høre når jeg har fått svar fra de!

Lenke til kommentar

Jeg og har det problemet!!!! SInnsykt irriternde, i alle fall på bursdagen sin;) Forøvrig vet man jo aldi om

man er upopulær eller ikke mottar sendte sms..

I tillegg blacker telefonen noen ganger, tør jo ikke slå den av i frykt for at den ikke starter

igjen. Kan det være den nye oppdateringen tro???

Faen så kjipt, er jo ellers så fornøyd..

Lenke til kommentar
Jeg og har det problemet!!!! SInnsykt irriternde, i alle fall på bursdagen sin;) Forøvrig vet man jo aldi om

man er upopulær eller ikke mottar sendte sms..

I tillegg blacker telefonen noen ganger, tør jo ikke slå den av i frykt for at den ikke starter

igjen. Kan det være den nye oppdateringen tro???

Faen så kjipt, er jo ellers så fornøyd..

 

Det at man ikke mottar sms har ingen sammenheng med firmware, i alle fall ikke hos meg, har hatt det på alle versjonene jeg har kjørt.

 

Hvilken opperatør bruker dere andre som har dette problemet?

Jeg har OneCall

Lenke til kommentar

Har levert min N2 inn til reperasjon for å se om dei klarer å finne ut noe, har samme problemet med at jeg ikke mottar alle smser..

 

Når jeg fant ut dette så byttet jeg telefon, da fikk jeg plutselig 11 meldinger på rekke og rad. noen som var noen par dager gamle også..

Lenke til kommentar
Har levert min N2 inn til reperasjon for å se om dei klarer å finne ut noe, har samme problemet med at jeg ikke mottar alle smser..

 

Når jeg fant ut dette så byttet jeg telefon, da fikk jeg plutselig 11 meldinger på rekke og rad. noen som var noen par dager gamle også..

 

Kjøpte du din telefon hos Neonode eller Elkjøp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...