Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er svaret jeg fikk av Neonode for sms problemene mine:

 

Dear XXX

 

Thank you for contacting Neonode regarding the SMS-issue with yout N2.

 

Please make sure that you have got the latest software from Neonode. Visit www.neonode.com and find it under Support.

 

You can also remove the battery from the phone for approximately 3 minutes, this might have an effect.

 

Please, also be sure of the possibility of this being a network-issue.

 

If we can be of any further assistance please do not hesitate to contact us.

 

Regards,

 

Neonode Customer Service

 

Jeg har den nyeste software versjonen, så det kan ikke være det... får prøve å ta batteriet ut og inn og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Det ble skrevet at Elkjøp hadde rettighetene til å selge denne frem til nyttår. Nå er det nytt år, er det noen andre butikker enn Elkjøp og Lefdal som selger denne?

 

Og hva slags tilkobling til PC er det? Altså, hvordan ser pluggen man plugger i telefonen ut, er det miniUSB?

Endret av jale
Lenke til kommentar

Nettopp fått min N2 og sliter med sms som mange andre her.

Har også onecall, og jeg får av og til plutselig 2-3 meldinger på likt og det er mange som har klagd på at jeg ikke svarer på melding når jeg ikke har fått de.

Har oppdatert til nyeste versjon og alt sånt...

Noen som har kontaktet onecall/netcom angående dette?

 

Edit: Forøvrig skal det være rart at det liksom skal være nettproblemer når jeg ikke hadde noen sånne problemer før jeg fikk N2en? Hva i alle dager er det som gjør at nettet ikke liker neonoden?

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Det ble skrevet at Elkjøp hadde rettighetene til å selge denne frem til nyttår. Nå er det nytt år, er det noen andre butikker enn Elkjøp og Lefdal som selger denne?

 

Og hva slags tilkobling til PC er det? Altså, hvordan ser pluggen man plugger i telefonen ut, er det miniUSB?

 

Neonode har vært så jævla sleipe å lage en egen liten plugg... en tynn og brei liten tass som kun de lager.. Pluggen du har i andre enden er selvfølgelig vanlig usb. Denne følger med i esken. Ellers kan du bruke minnekortet i en minnekortleser

Lenke til kommentar
Neonode har vært så jævla sleipe å lage en egen liten plugg... en tynn og brei liten tass som kun de lager..

 

Hehehe.. Er de de første til å gjøre det liksom?

 

On topic: Virker som om problemet med forsvinnende meldinger har ordnet seg av en eller annen grunn :)

Vet ikke om noen meldinger jeg har gått glipp av ihvertfall.

Lenke til kommentar

Hah. rett over en time siden jeg skreiv at jeg ikke har hatt noe meldingsproblemer.

Det stemte da tydeligvis ikke, siden det var to meldinger nå som jeg skulle ha fått...

 

Vurderer angrerett sterkt nå.

 

Edit: Det blir helt klart angrerett siden jeg fikk 21 (!!) meldinger plutselig når jeg byttet tilbake til den gamle mobilen. Tror jeg holder meg til Sony Ericsson da.

Synd. Synes mobilen var herlig, men klarer ikke leve med å bare motta 50% av alle meldingene jeg mottar (Kanskje litt overdrivelse, men alikevel..)

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
...Det blir helt klart angrerett...

 

Du sitter nok i saksa, med mindre du nettopp har kjøpt den. Du får ikke penga igjen, bare ny telefon av nøyaktig samme type =D

 

 

Btw, telefonen er HELT død. Ingenting funker. Har snakka en del med supporten på Neonode, og de kom fram til at den måtte sendes inn.. krise nå.. uten telefon i altfor mange dager =(

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål. Jeg har nettopp bestilt en Neonode N2, og sjekket automatiske oppsett wap/mms etc på Netcoms sider. Ser at de kun har internett tilgjengelig. Om noen av dere eminiente N2 eiere benytter netcom, har dette vært en utfordring for noen av dere? Eventuelle andre operatører hvor disse innstillingene er greie å få på plass?

Lenke til kommentar
Et lite spørsmål. Jeg har nettopp bestilt en Neonode N2, og sjekket automatiske oppsett wap/mms etc på Netcoms sider. Ser at de kun har internett tilgjengelig. Om noen av dere eminiente N2 eiere benytter netcom, har dette vært en utfordring for noen av dere? Eventuelle andre operatører hvor disse innstillingene er greie å få på plass?

 

Hvis du leter litt tilbake i tråden, så er det noen som har oppgitt andre modeller du kan bruke. Er vel ingen som har "støtte" for Neonode N2 enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...