Gå til innhold

En liten test av Neonode N2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har ihvertfall ikke funnet flymodus på den.

Er vel bare å starte den opp uten simkort?

Eller så kan man gå inn på (høyre sweep oppover) -> Kommunikasjon -> Telefon -> Bytt nettverk... -> Avregistrer. :)

 

Hvis du starter den uten sim kort kan du så bruke mp3 funksjonen og sånt? for de fleste mobiler går jo ikke an å starte uten noe sim kort

Lenke til kommentar

Telefonen funker fint uten simkort. Om du plukker ut simkorte vil den søke etter dekkning med full styrke, så det er ikke serlig lurt åp bruke det som flymodus :) Selvsakt kan du jo si at den har flymodus til eventuelle kabinansatte som skulle klage, og bevise dette ved å sende en SMS ( noe som ikke går, dermed tror den eventuelle kadinansatte som klage tro at den har flymodus) :!:

Lenke til kommentar
Telefonen funker fint uten simkort. Om du plukker ut simkorte vil den søke etter dekkning med full styrke, så det er ikke serlig lurt åp bruke det som flymodus :) Selvsakt kan du jo si at den har flymodus til eventuelle kabinansatte som skulle klage, og bevise dette ved å sende en SMS ( noe som ikke går, dermed tror den eventuelle kadinansatte som klage tro at den har flymodus) :!:

 

Hva med den andre alternativen han forslår? Kommunikasjon -> Telefon -> Bytt nettverk... -> Avregistrer. vil dette funke som "flymlodus"?

Lenke til kommentar

Hmm, klarte ikke å måle hastigheten når jeg har telefonen på, men når jeg har den av går det med 430kb/s ..

 

Men har et annen spørsmål, men programmer som smart simon, neo slot og diverse andre har jeg problemer med å trykke på dei forskjellige knappene.. Er det min nForze som er litt ødelagt eller er den bare ikke nyaktig nok til slike ting?

 

EDIT, jeg klarer å trykke på knappene vist jeg flytter programmet på skjermen til forskjellige steder for å trykke på forskjellige knapper.. kan det hende at noen av sensorene er ødelagt>?

Endret av oleost
Lenke til kommentar

Så har jeg endelig kjøpt min egen Neonode N2. Kjærlighet ved første blikk:) hehe

 

så jeg satt opp mms og gprs instillingene og sendte en mms til broren min som gikk greit, men så fikk jeg en mms tilbake av han. Jeg åpnet for å se den, men da skrev tlf bare Laster... men ingen kom opp... sånn stod skjerm i flere min, så jeg lukket programet og prøvde å åpne meldingen litt senere igjen, men da fikk jeg dette opp:

 

Application Messaging.exe has performed an illegal operation and will be shut down. If the problem preisits contact the program vendor.

 

Noen som vet hva dette betyr? har dere andre opplevd noe lignende? Hva er problemet?

 

kunne ikke fjerne/lukke denne meldingen, så ble nødt til å slå tlf av og på igjen

Lenke til kommentar

Fant dette på en netside:

 

Other interesting feature at Neonode N2 is called WRR “Web Radio Recorder“. It allows you to download tracks from internet radio stations to play back later, and records only music and strips out the speech, and presumably ads. It’s a good deal for consumers but probably not a good for the radio station. To use WRR, you need to connect the N2 up to a PC running the WRR client.

 

Noen som har vet noe mer om WRR? hvor man evt kan laste det ned og bruke det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...