KeyanZa Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 ok broren min sin account har blitt hacket og alt er skiftet. ny mail og nye passord. har sendt mail til blizzard med cdkey osv. men lurer på om det er en plass der jeg kan sjekke hvem som bruker accounten? en side som jeg kan sjekke om char er online osv? han fyren snakket jeg med på mirc, han er vist norsk og han var en drittsekk uten like. nicket der var psychomage. noen som kjenner til dette nick? tenker litt hjelp her...
mad_arab Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 han fyren snakket jeg med på mirc, han er vist norsk og han var en drittsekk uten like. nicket der var psychomage. noen som kjenner til dette nick? Hvem? Snakket om hva? Jeg skjønner ikke sammehengen her...
-=CH=- Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Blizzard kan gå inn og sjekke IPen til den personen som har hacket din brors account, men tror ikke de vil gå lengre enn og se hvilken ip adresse han har og banne den for alltid en ting, tror ikke du kommer noen vei med og sende mail til blizzard, du må nok ringe, men dette er GRATIS.... FREEBEE! WOOOOT! så ring de, si problemet og få tilbake accounten
John Keats Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Joda funker fint å sende inn mail. Forresten kan de ikke gjøre noe særlig med en IP-adresse så vidt jeg vet. Ikke at de orker bry seg særlig uansett.
daruu Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 (endret) Hvilken server spilte han på? kan jo sjekke om han er på ihvertfall... Edit: det er viss han spiller på noen av de som er på accounten ifra før da... Edit nr 2: hvordan kom han seg inn på mailen til broren din da? mente du måtte godkjenne å bytte til en annen mail adresse ved å klikke på en link i en mail som du får...? Endret 25. august 2007 av daruu
Jonas Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 Edit nr 2: hvordan kom han seg inn på mailen til broren din da? mente du måtte godkjenne å bytte til en annen mail adresse ved å klikke på en link i en mail som du får...? Korrekt. Det er alltid svært merkelig hvordan noen mister accounten sin. Hvordan klarer dere å gi bort både påloggingsinformasjon til WoW OG e-mail? Note: Please ensure that both your new e-mail address and old e-mail address are currently accessible to you before you submit this form. You will need access to your old e-mail address to confirm the change, after which all future e-mails regarding this account will be sent to the new address entered below.
neoman Skrevet 25. august 2007 Skrevet 25. august 2007 vel med keyloggere kan man lett hacke emailer accounter også, være er det ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå