Gå til innhold

Pure Norske Gears of war matcher..?


Pixl.

Anbefalte innlegg

siden R6 vegas tråden ble så vellykket som den ble :w00t: tenkte jeg at jeg kunne starte en lignende tråd på litt andre spill også. :yes:

denne gangen ble det gears of war, som etter min mening er ett av de beste spillene noen sinne.. :whistle:

 

Så hvis det er noen som ikke helt har gått lei dette spillet og ønsker og spille matcher med bare norske er det bare og melde seg på.. :thumbs:

 

Mal:

 

Diskusjon.no : PixlFace

GamerTag(360) : PixlFace

 

og eventuelt når om dagene man kan spille..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja vi hadde en Gears of War tråd i ganske lang tid, men den ble flyttet pga mye klan rekrutering og off topic prat (tror jeg)

 

Selv har jeg ikke spilt så mye Gears siste tiden. Gikk liksom litt lei det når alle norske spilte alle andre spill. Vi var jo lenge i daglige kamper med team chrisjjo eller hvordan de skrev det.

 

No skal det sies at Team Pinata knuste all motstand :tease:

LordFighter og meg selv var lagets svorne snipere men resten av laget gjorde hakkamøkk av alt og alle ved hjelp av offensiv krigføring :!:

 

Hadde vært gøy å fått igang litt norske kamper igjen. Selv om jeg sikkert trenger noen kvelder for å få finstemt strengene igjen.

 

Håper virkelig Team Pinata samler kreftene igjen når Halo3 slippes. Vi hadde noen sinnsyke matcher i betaen. Men on topic igjen.

 

Jeg er helt klart med på litt Gears også framover. Onlineplay for the win :w00t:

Lenke til kommentar

No skal det sies i klar tekst at det er lenge siden vi har samlet troppene og spilt ilag. Noe som gjør at vi ikke er rare motstanden. Men med litt tørrjokking og latter skal vi nok få teamet på plass igjen.

 

Activreload er da ikke missbruk? Det er jo en del av spillet. Selv om det kan være jævlig irriterendes. B-knapp hore har jeg aldri vært. Ikke uten at det har vært meg mot resten :!:

Lenke til kommentar

Spiller nesten dagelig med andre norske(andre spill, jobb, festing og skole er som oftest det som drar meg vekk), vennelista mi er nesten 80% bare med norske som spiller Gears of War hele tiden.

 

Gamertag: jaganor

 

Edit: Folk som adder meg vennelista si burde ha mic.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg spiller tidvis mye Gears of war, og har ei venneliste bestående av relativt mange Nordmenn som gamer Geow. Som oftest blir matchende fyllt opp med kun Norske spillere, hvor også tullsnakket og alt annet medfølger. Ikke noe er som å kose seg med en gjeng rare mennesker og prate tulling en kveld.

 

Min gamertag: Garlane

 

Hvis du legger til meg, vennligst skriv at du er fra diskusjon.no

Lenke til kommentar
Men seriøst, b-knapphore, hva legges i det? At man kjører melee?

Eneste man gjør er å løpe opp til deg å pistolwhippe. Omtrent 10-ganger værre enn å bli tagga.

 

For mer info, snakk med SaintedThomas.

9362246[/snapback]

 

Er jo en kjip og teit taktikk å kjøre, men jeg mener forøvrig at dersom det ikke er juks(utnytting av bugs osv), så er det en del av spillet.

 

Men ikke akkurat en taktikk jeg ville brukt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...