Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Vi hadde en heis på ungdomskolen og den hadde ikke elever lov til å bruke, og man måtte ha nøkkel for å bruke den. Noen ganger så brukte vi å ta den, med at noen går inn nede og noen løper opp for å trykke på knappen.

 

Men en dag når det var min tur til å løpe opp å trykke på knappen, så viste det seg at det var noen lærere som tok heisen. Så når jeg trykte knappen og læreren brukte nøkkelen samtidig så gikk den bare halvveis opp og der stoppet den. Den sto der i 2,5 time, og når vaktmesteren hadde fått fikset heisen så kom læreren og kjefta på kameratene mine fordi de var nede når de gikk inn.

 

Men selvsagt så var det noen elever som sladret med at det var meg som hadde trykt på knappen oppe.

 

(heisen er ikke lenger lov til å bruke)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lærerne på skolen vår har stasjonær pc med smartboard de bruker med pc-mus, flere ganger tar vi å sett i bærbar mus som vi har assa usb senderen i dn stasjonære pcn å musa på fanget. Ble mange grove internett sider som plutselig dukket opp da vi sørget for å adde de i favoriter så vi slapp keyboard ^^! Den dag i dag tror de fremdeles det altid er virus...

 

Det klikka helt for en lærer når han skulle til å lagre ett svæært dokument han brukte hele dagen på å laget, trykka vi på ikke lagre i stede ^^!

Endret av Don93
Lenke til kommentar

Holdt på å få anmerkning på vgs for å kaste sekken til en ut av 3. etasje, men lærern spøkte å sa at hvis jeg fikk tak i sekken innen 30 sekunder slapp jeg. Så jeg hoppet ut av vinduet og fikk "tak" i den:P

 

Anmerkning, anmeldelse og konfliktråd for å "tagge" på skolens vinduer med snøspray><

se ut av vinduet

slå en pult i to og kalle lærern for ei grisefitte

dusje i jentedusjen

slå en jente i hodet. (vi lekesloss 3 gutter og 1 jente, hu dukka når jeg skulle slå henne i skuldern:P gikk bra altså)

Plasserte kateteret til læreren på kanten av podiet sånn at det datt ned når hun satt seg på den.

titte på jentene i dusjen

klå på jentene

diverse slosskamper

og naturligvis de vanlige, glemt lekser, snurre mynt på pulten, viskelær osv

 

edit: Oversvømte klasserommet, halveis uhell, skulle bare fylle opp vasken.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

Fått annmerkninger av masse rart.

 

Var en random fyr som kaldte meg opp. Så endte det med at jeg svarte tilbake, kjefta ned dritten så han begynte å grine.

Deretter kom støttekontakta til den utviklingshemmede gutten å ga meg pryl som faen. Han så da helt vanlig ut :p

 

Putta en fjertegreie oppi lysmaskina å når læreren sto siden av trykka vi på den. Alle lo, læreren trudde det var noe gæli med prosjektoren. helt til hu tok av glasset å så at det lå en "leke" der. Putta den i veska si, å jeg og en kamerat trykka på den hele tia mens hu gikk opp på lærerværelset, haha!

 

Fått over 100 annmerkninger på barneskolen for banning, i banneboka sto det:

Kaspar:

Faen

Fy Faen

Faen

Faen

Faen

... 20 faen senere

Fitte!

Faen

Faen

Faen

...

Lenke til kommentar

Går vel i de vanlige anmerkninger i min rebellske ungdomstid! Røykeanmerkninger, ikke innlevert lekse, skulking, ulovlig opphold på avstengte områder på skoleplassen, men det værste jeg gjorde fikk jeg ikke anmerkning for, men bare en streng kjefting, en "hva om det hadde skjedd med deg?" tale + telefonsamtale hjem til intetanende mamma og pappa om at deres elskede sønn hadde prøvd å tenne på håret til en medelev, fyren var ginger og det var bare rottehalen hans som ble svidd, jeg står fast med at han fortjente det, men la meg flat når jeg kom på rektors kontor å truet med utvisning

Lenke til kommentar

Tror en kamerat av meg har overgått alle disse små annmerkningene her..

 

Han sendte terrormail til skolen om at det var plantet en bombe et sted. Havna på nyhetene etc hahaha. Faen det er litt av en annmerkning. Erstatningskrav for beredskap og dekke politibeskyttelse til over 600 000kr :p Ikke nok med det. Han skulle få 8 år fengsel men slapp unna pga alderen. Haha fy faen, idiot

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...